  • 21. Data: 2010-01-11 18:43:27
    Temat: Re: jakie auto, co duzo pali?
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Amir wrote:

    > http://moto.allegro.pl/item882875050_jeep_cherokee.h
    tml

    > taki znalazłem
    > ile to ma zbiornik paliwa? moze ktos wie?

    60 litrow. mam w domu takiego jeepa, 2.5 tdi - pali 10 l/100 km
    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 22. Data: 2010-01-11 19:23:00
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > To bedzie dobre: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T117288
    6

    3 tysiace przebiegu od 1988 roku ? Chyba Hans w niedziele po rakiety tylko
    jezdzil.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 23. Data: 2010-01-11 20:11:00
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    żuk benzynowy i odpisujesz całość bo to ciezarowka

  • 24. Data: 2010-01-11 20:21:56
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Amir <d...@g...pl> napisał(a):

    > Potrzebuje kupic auto, które bardzo dużo pali i ma duzy zbiornik
    > paliwa (nimum 70l), i musi byc niedrogie, wrecz tanie, niekonieczine na
    > chodzie.

    Testowałem kilka :) tylko nie żarły az tyle.

    Renault Safrane - pali 17 (lub miałem tez takie co paliło
    19- lpesze było ;) ), max spalanie to 26,na autostradzie
    biturbo - tylko to nie za 5k może i spali z 32l/100 przy 260..270km/h.
    zbiornik 80l. wygodne, szerokie, ciche, rewelacyjne zawieszenia
    (zwłaszcza pierwsza wersja - psuje się ale lepsza).

    Druga opcja Mazda xedos9 - paliło to to 17..23l/100 mieszane.
    duże wygodne tanie, bardzo fajnie się prowadzi ciche.
    zbiornik ma z 75litrów.

    Trzecie czym jeźdizłem dłużej to lanxia k, pali 15..20, lżejsze niż
    oba poprzednie i najmniejsze, jeździ ok, ciche, nie psuje się.

    jeszcze kupisz tanio z podobnych:
    audi v8/ zajechane a8.
    bmw e32, lexus ls400 mooooooże
    merc w140 s600 poobijany ? (v12;))

    a6 i takie tam to już tyle nie pali. chyba że S6 ale tez nie pali

    pozdrawiam.

  • 25. Data: 2010-01-11 20:24:36
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.01.2010 kamil <k...@s...com> napisał/a:

    > Chyba, ze firma lubi pracownikow i opracowala wlasne stawki. Urlopu tez jest
    > ustawowe minimum, co nie znaczy ze wszyscy tyle maja..

    Co nie zmienia faktu, że on chce jak najwięcej palący, a gdyby chodziło o
    kilometrówkę, to szukałby auta z jak największym silnikiem (gdyby ustalono
    progi dla dużych samochodów). Co mu po samochodzie, który dużo pali - nawet
    jak mu ktoś zwróci za benzynę, to będzie to wlał wylał - przepali każdą
    forsę, którą dostanie. ;)

    No chyba, że chodzi o układ pt. 'patrz - mam taki paliwożerny samochód, to
    chcę 5 zł za kilometr', a w rzeczywistości będzie jeździł jakimś maluchem.
    Tylko nie wiem, gdzie znajdzie kogoś, kto pójdzie na taki układ... :)

    p.s. obecna stawka jest już moim zdaniem zupłenie wystarczająca - to
    dwukrotność paliwa zużytego przez całkiem paliwożerne auto - i trudno mi
    sobie wyobrazić, żeby jakiś przedsiębiorca chciał zrobić dobrze pracownikom
    jeszcze ten ryczałt zwiększając... :)
    --
    Samotnik

  • 26. Data: 2010-01-11 21:01:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 19:23:00 +0100, pluton napisał(a):

    > 3 tysiace przebiegu od 1988 roku ? Chyba Hans w niedziele po rakiety tylko
    > jezdzil.

    A to jest nawet bardzo możliwe. A nawet tylko raz w roku na poligon.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 27. Data: 2010-01-11 21:03:35
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    .

> [...]
    > dwukrotność paliwa zużytego przez całkiem paliwożerne auto - i trudno mi
    > sobie wyobrazić, żeby jakiś przedsiębiorca chciał zrobić dobrze

    Dwukrotnośc paliwa
    Elementy auta w ogóle się nie niszczą
    opon nie trzeba wymieniać
    tylko lać i już
    50% wachy mozna zarobić na czysto

  • 28. Data: 2010-01-11 21:11:18
    Od: _________ <...@...cd>

    W dniu 2010-01-11 15:56, Amir pisze:
    > Potrzebuje kupic auto, kt?re bardzo du?o pali i ma duzy zbiornik
    > paliwa (nimum 70l), i musi byc niedrogie, wrecz tanie, niekonieczine na
    > chodzie.

    ???-13 ?????

  • 29. Data: 2010-01-11 22:34:46
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    "szymo" <s...@w...pl> wrote in message

    > Kilometrowke firma wyplaca od pojemnosci silnika, wiec kupujemy taki
    > "niekonieczine na chodzie" na rachunki, sami jezdzimy zony polo 1.0, a na
    > paliwie z firmy smiga blizsza i dalsza rodzina. ;)

    Ewentualnie potrzebny mu do przewożenia paliwa w baku zza wschodniej
    granicy. ;)

    --
    pzdr, Eli

  • 30. Data: 2010-01-11 23:23:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Jan 2010, kamil wrote:

    > Kilometrowke firma wyplaca od pojemnosci silnika

    Coście tak się na kilometrówkę uparli?
    Pytanie z daleka pachnie nie chęcią okradzenia pracodawcy,
    a przekrętem podatkowym.

    BTW: i potem wszyscy się dziwią, że fiskus świruje z pomysłami
    jak ukrócić takie manewry.
    Żeby nie było - oczywiście, dałoby się (ukrócić): jedzie
    w samochodzie osoba "niezwiązana" - wylot z odzliczenia
    (5 lat wstecz), jak przy wyposażeniu; wersja bis: pasażer
    zostaje uznany za osobę "współpracującą" i dopłaca ZUS :>

    No ale wtedy pewnie by wyszło, że posłowie powinni zacząć
    od siebie.

    > "niekonieczine na chodzie" na rachunki, sami jezdzimy zony polo 1.0, a na
    > paliwie z firmy smiga blizsza i dalsza rodzina. ;)

    Pewnie o to chodzi, ale bez "kilometrówki", tylko żeby nie
    wykazywać fikcyjnego miliona kilometrów :P

    pzdr, Gotfryd