  • 11. Data: 2010-01-11 16:48:18
    Temat: Re: jakie auto, co duzo pali?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 16:22:16 +0100, paranoix napisał(a):

    > Ale w kilometrówce są zdaje się tylko 2 progi: <900 cm3 i pow. 2000 cm3.
    > Więc wystarczyłby jedynie taki pow. 2 litrów. Np. Żuk benzynowy :)

    A pomiędzy co, czarna dziura? ;) Chyba pomyliło Ci się z akcyzą. Do
    kilometrówki masz <=900 i >900 ccm.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2010-01-11 17:00:26
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > 72l pali jak smok. BTW lepszy teraz niż zimówki :)

    podoba mi się :)

    ten jeszcze lepszy ale drozszy troszke

    http://allegro.pl/item879346849_jeep_cherokee_40_wer
    sja_eagle_lift_3_5cala_offroad.htmlciekawe czy za takie pieniądze to auto faktycznie
    przejedzie na kołach 200kmdo mojego miasta/

  • 13. Data: 2010-01-11 17:01:27
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 11.01.2010 Amir <d...@g...pl> napisał/a:

    > http://moto.allegro.pl/item882875050_jeep_cherokee.h
    tml

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 14. Data: 2010-01-11 17:07:26
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Amir"

    > potrzebne mi auto, które dużo pali, nie znam się na autach
    > dlatego bardzo mile widziana nazwa albo link do aukcji

    kup sobie kamaza, albi nie przed kamazami były takie na benzynę ZiŁY?

  • 15. Data: 2010-01-11 17:18:02
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.01.2010 paranoix <p...@o...pl> napisał/a:
    > Ale w kilometrówce są zdaje się tylko 2 progi: <900 cm3 i pow. 2000 cm3.
    > Więc wystarczyłby jedynie taki pow. 2 litrów. Np. Żuk benzynowy :)

    Raczej do 900 i od 900cm3. Zatem jakikolwiek normalny samochód daje
    dokładnie ten sam efekt, co 6l smok
    --
    Samotnik

  • 16. Data: 2010-01-11 17:23:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
    .

    > Raczej do 900 i od 900cm3. Zatem jakikolwiek normalny samochód daje
    > dokładnie ten sam efekt, co 6l smok

    Chyba, ze firma lubi pracownikow i opracowala wlasne stawki. Urlopu tez jest
    ustawowe minimum, co nie znaczy ze wszyscy tyle maja..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 17. Data: 2010-01-11 17:39:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 11 Jan 2010 16:23:38 +0000, osobnik zwany kamil
    wystukał:

    tylko od nadwyżki płacisz podatki

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2010-01-11 17:58:22
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Amir pisze:
    > Potrzebuje kupic auto, które bardzo dużo pali i ma duzy zbiornik
    > paliwa (nimum 70l), i musi byc niedrogie, wrecz tanie, niekonieczine na
    > chodzie.

    A może e32 750? Chyba koło 100l zbiornik ma, pali pewnie sporo, za 6k zł
    jest kilka egzemplarzy na All.

    --
    kamil d
    red 206

  • 19. Data: 2010-01-11 18:07:17
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Hinek pisze:
    > To bedzie dobre: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T117288
    6
    > [ZIL z naczepa do rakiet]

    Piekne auto, na aktualna zime jak znalazl!

  • 20. Data: 2010-01-11 18:21:58
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Amir wrote:

    > http://moto.allegro.pl/item882875050_jeep_cherokee.h
    tml

    > taki znalazłem
    > ile to ma zbiornik paliwa? moze ktos wie?

    Sprzedawca wie.

    --
    Bydlę