  • Data: 2011-08-24 11:55:23
    Temat: Re: jaki wybrac jezyk?
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Sie, 11:45, Michoo <m...@v...pl> wrote:

    > Java wymaga s owa kluczowego new. Afaik kompilator w sytuacji gdy widzi,
    > e zmienna nie wychodzi z zakresu umieszcza j na stosie.

    Jaka zmienna? int? Tego nie trzeba przydzielać przez new, to się od
    razu robi na stosie.
    A jeżeli to nie jest int (i nie jest to rekord składający się z samych
    intów), to w środku w konstruktorze ma pierdylion następnych newów,
    których już się tak nie zoptymalizuje. Czyli na pierdylion+1 newów
    optymalizacja pozwala pominąć ten 1.

    Pisząc "int" mam oczywiście na myśli każdy inny fundamentalny typ.

    Czy ktoś kiedyś zmierzył ile ta optymalizacja faktycznie wnosi?

    Tak na poważnie, to ja poproszę o String, który się mieści na stosie.
    Ten jeden przypadek chyba byłby najbardziej cenny, bo w sumie
    stringami operuje się najczęściej.

    --
    Maciej Sobczak * http://www.msobczak.com * http://www.inspirel.com