    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: jaki wybrac jezyk?
    Date: Sun, 14 Aug 2011 09:45:31 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Nie są zabójczo duże, są skomplikowane. Algorytmy są
    > trudne i zapis jest popaprany w celu przyspieszenia.

    > Aplikacja testowa może działać wolno. Aplikacja pierwotna
    > na wyrywki zrzuci dane wejściowe i wyniki obliczeń do pliku.
    > Aplikacja testowa wczyta wiersz danych, może sobie długo
    > liczyć bezpiecznym algorytmem i sprawdzić czy wyjście jest
    > takie samo.
    >
    > No ale widzę że nikt nie przychyla się do opinii że w
    > niektórych językach robi się mniej błędów :)

    moglbys sprawdzic i powiedziec ile to ma mniej wiecej
    lini kodu bo to daje pewne wyobrazenie ile to roboty,
    jak kilkanascie tysiecy to mozna sie ew porywac ale jak
    duzo wiecej to mz gorzej - moze ci sie znudzic ta robota
    w trakcie
    mz jak mowilem moglbys sprobowac z jakimis 'pascalopodobnymi'
    jezykami jak moze np ada albo cos w tym stylu (nie znam sie na
    jezykach pascalopodobnych ale cos tam jeszcze bylo i moze jest
    tam cos ciekawego)

    1. python to interpreter
    2. python to BASIC,

    (nie wiem jak python jest wolny i jak bardzo python
    sie dodaje do takich rzeczy ale mz raczej nie (moze sie
    myle) - ale przepisanie w ktoryms z pascalopodobnych
    moze mialo by troche sensu

    (aczkolwiek ja sie nie znam za bardzo, mowie tylko jak uwazam)