    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: jaki wybrac jezyk?
    Date: Sun, 14 Aug 2011 04:52:27 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Hey

    > Mam kilka dużych projektów napisanych w C/C++.
    > Projekty są duże i zoptymalizowane na szybkość
    > działania. Jednym słowem bagno i być może bagno z
    > błędami.
    >
    > Myślę sobie aby przepisać te projekty w innym
    > języku. Teoretycznie powinienem dostać dla takich
    > samych danych wejściowych takie same dane wyjściowe.
    > Chcę zrobić rodzaj walidacji krzyżowej.
    >
    > Moje pytanie brzmi: jaki język byście polecili do
    > takiego zadania i jakie narzędzia? Czy jakiś język
    > mógłby się okazać bardziej przydatny od innych?

> [...]

    a jak duze sa te programy (w tysiacach lini?) 50 tys?
    mniej? wiecej?

    mz python raczej odpada bo pewnie byloby niesamowicie
    wolno - slabo znam pythona ale cos tak mi sie wydaje

    jesli juz to mz predzej moze mozna by sprobowac jakichs
    jezyow pascalopodobnych (aczkolwiek takie rzeczy jak
    przepisywanie sa ryzykowne bo mz moze ci sie odechciec
    w trakcie roboty;-) jak juz to lepiej sprobowac
    na poczatek na czyms mniejszym

    fir (obywatel inspektor(*))

    --
    (*) na pochybel debilnym sedziom, urzednikom i lekarzom! bo juz nie
    zdzierże