  • Data: 2014-11-21 12:56:08
    Temat: Re: jaki ultrabook do ok. 4000zł
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-21 08:51, Chris pisze:
    > Nie było tego w warunkach zakupu, było tylko "szybki serwis"

    wiem, zapomniałęm dopisać

    > Co do samej gwarancji rozszerzonej na przeczytaj co tam jest napisane
    > drobnym druczkiem bo takie sprawy jak zalanie czy połamanie matrycy może
    > nie wchodzić w jej zakres.

    ostatnio jak korzystałem z ubezpieczenia obejmowało wypadnięcie z ręki
    stojąc na drabinie :) - akurat taką pracę mam i wolę się od tego ubezpieczyć

    To nie producent ubezpiecza sprzęt tylko
    > firmy ubezpieczeniowe które potem kierują taki sprzęt do niezależnych
    > serwisów z którymi mają umowy.

    wiem, z nich właśnie korzystam i mam dobre wspomnienia - nie dało się
    zapewnić podobnego sprzętu więc zwrócili całą kwotę zakupu.

    Łukasz