  • Data: 2014-11-21 08:51:51
    Temat: Re: jaki ultrabook do ok. 4000zł
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-20 16:14, dddddddd pisze:
> [...]
    top-series/yoga-laptop-2-pro/#techspecs

    > zapomniałem dodać: jednym z kryteriów jest dostępność w sklepach
    > umożliwiających ubezpieczenie sprzętu (ostatnie dwa kupiłem w x-kom, raz
    > z ubezpieczenia skorzystałem i uważam takie ubezpieczenie za konieczność)
    > Ani jednego ani drugiego sprzętu nie widzę w tym sklepie - może polecisz
    > jakiś z możliwością ubezpieczenia od uszkodzenia na 5 lat?

    Nie było tego w warunkach zakupu, było tylko "szybki serwis"

    Przykład producenckich:
    http://www.pcmax.com.pl/pokaz_kat.php?id_kat=24&id_p
    kat=482

    FUJITSU Gwarancja Support Pack 1 year On-Site Service, next business day
    recovery, 9x5 for Lifebook U574 UH552 UH572

    Jeśli chcesz koniecznie X-COM to pogadaj z nimi żeby ci na zamówienie
    sprowadzili bo kupują od nas masę towaru więc jeden lapek więcej raczej
    nie będzie miał znaczenia.

    Co do samej gwarancji rozszerzonej na przeczytaj co tam jest napisane
    drobnym druczkiem bo takie sprawy jak zalanie czy połamanie matrycy może
    nie wchodzić w jej zakres. To nie producent ubezpiecza sprzęt tylko
    firmy ubezpieczeniowe które potem kierują taki sprzęt do niezależnych
    serwisów z którymi mają umowy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl