    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jaki telefon
    Date: Thu, 28 Jan 2010 10:52:13 +0100

    > Mozecie polecic, co warto w tej chwili wziac bo umowa sie konczy?
    Rozwazam
    > e52 lub iphone z orange, e52 juz mi zaczynaja odradzac (ze ponoc nie
    > slychac tego co sie mowi przy przechyleniu sluchawki i w ogole bateria
    > wcale nie jest super) no a iphone ma duzo zarzutow p.t. "przeciez to
    > iphone" =)

    Jak dla mnie narazie e52 to najlepsza nokia z jaką miałem do czyniania, a
    było ich sporo.
    wady - wieszała się z starym firmware, z nowym 022.009 działa jak narazie
    bardzo dobrze
    troszkę mały klawisz do odkładania słychawki i odbierania, denerwujący wtyk
    z boku do ładowania, jak odbierasz rozmowe kiedy się telefon ładuje cięzko
    go trzymać, i niestety niestandardowy wtyk ładowania.

    zalety, płaska dobrze lezy w kieszeni jeansów jak i w koszuli, gps, symbian,
    bateria rewelacja, czytelny wyswietlacz,
    tylnia klapa bardzo dobrze rozwiązana 0-luzów, ładuje się po podłaczeniu do
    usb,

    jak narazie nie widzę nic lepszego dla swoich potrzeb.