  • Data: 2012-04-25 14:37:50
    Temat: Re: jaki tablet (system) + lokalna kopia danych
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-25 10:15, atm pisze:

    > Najlepiej przetestuj w np MM. Wg mnie tablet 7" jest jak zaba na
    > rozdrozu. Za duzy na telefon, zbyt maly na normalny tablet.
    > Tak czy siak bedziesz go nosil w torbie a nie w kieszeni wiec wielkosc
    > samego urzadzenia (niekieszeniowosc) nie bedzie juz tak istotna.

    jesli tablet uzywac jako cos mobilnego a nie jak "gazeta w fotelu" lub
    polozony na stole - to IMHO 10" jest za duze by trzymac w jednej rece.

    7" idealnie miesci sie w jednej dloni, wchodzi do kieszeni bojowek lub
    wiekszej kieszeni marynarki (jesli ma byc mobilny i ni lubumy nosic toreb).

    Na rozdrozu to sa telefony z ekranem 5" - za duzy na telefon, za maly na
    tablet :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)