  • Data: 2012-04-25 14:35:08
    Temat: Re: jaki tablet (system) + lokalna kopia danych
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-25 09:25, kompek pisze:
    > dzieki za wszystkie odpowiedzi
    >
    > jeszcze jedno pytanko - z tego co wiem, jakbym kupil ipada, to nie ma
    > problemu z dokumentami worda/excela - mozna to otworzyc, edytowac,
    > zapisac itd.
    >
    > jak jest z androidem (mysle glownie o jakims samsung galaxy tab, ale
    > jeszcze nie wiem ktory - wolalbym 7" bo mniejszy i tanszy, ale nie wiem,
    > czy tak maly ekran bedzie wygodny)

    mam GalaxyTab 7" - dla mnie wystarczajacy.
    Kupowalem kuzynowi GalaxyTab'a 10", wiec tydzien mialem go do dyspozycji
    - jak dla mnie za duzy i wymagal trzymania go w dwoch rekach.

    Ale jak kto woli i jakie ma preferencje :)

    Z dokumentami Office'a pod Androidem nie ma najmniejszego problemu.
    Od lat uzywam pakietu DocumentToGo, a z telefonem otrzymalem
    QuickOffice'a - i tez dziala z natywnymi formatami MS Office.

    --
    pozdr
    Adam (AL)