  • Data: 2012-04-27 11:28:43
    Temat: Re: jaki tablet (system) + lokalna kopia danych
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26.04.2012 Waldek Godel <n...@y...org> napisał/a:

    > Nieważne które - ważne, że tak wygląda większość aplikacji na tabletach
    > Androidowych. Po prostu marnują większość powierzchni ekranu.

    Na razie mamy 2, sam podaję więcej przykładów że są aplikacje z których
    wygodniej korzysta się na tablecie.

    > Wygląda, że nie robią. Może większość z nich stwierdza, że nie warto, 87%
    > gospodyń z Gdańska i tak nie zauważy różnicy, więc się im wciśnie wersje z
    > telefonów. Zwłaszcza, że Market i tak starannie zlikwidował kategorię
    > "zoptymalizowane dla tabletów", żeby było ciężko policzyć obecne tam
    > programy i umrzeć ze śmiechu.

    Waldek, jeśli apki których potrzebujesz, jak te twittera i yelpa są takie
    same jak na telefonie i nie ma korzyści z większego ekranu to rozumiem
    Twoje niezadowolenie. Jednak jeśli ktoś korzysta z innych aplikacji, choćby
    przeglądarki czy map, to tablet może być znacznie wygodniejszy od telefonu.

    > Wciąż nie rozumiesz. Skup się, to nie jest skomplikowane zdanie: "jeżeli
    > program na tablecie ma wyglądać tak samo jak na telefonie, to na cholerę ci
    > tablet???"
    > Nie poddawaj się, w końcu dasz radę.

    Całkowicie skupiony piszę do Ciebie w nadziei że też się skupisz.
    Tablet służy do szeroko pojętej rozrywki, znacznie wygodniej za jego
    pomocą oglądać zdjęcia, filmy, mapy, strony WWW, pdf i inne niż na ekranie
    telefonu. Podobnie wygodniej jest grać w Złe ptaki w kosmosie, szachy
    czy My Piano. Po to właśnie mam zamiar kupić drugi tablet, bo pierwszy
    się zużył, znaczy się wziął i popękał.

    Zgadzam się jednak, że jeśli ktoś ma zamiar używać na tablecie jakichś
    aplikacji, które wyglądają tak samo jak na telefonie, który pewnie już ma
    i nie oferują jak ten przykładowy twitter więcej treści na ekranie, tylko
    więcej pustego miejsca, to zakup tabletu jest nieuzasadniony.

    Sprzęt i oprogramowanie kupuję zwykle do jakichś zastosowań czy potrzeb.
    Jeśli nie spełnia podstawowych oczekiwań to nie kupuję, szukam innych
    rozwiązań. Kiedyś zdarzyło mi się przejechać na bajkach producentów
    i teraz zwracam szczególną uwagę na to czy kupuję to czego oczekuję, a nie
    tylko tak się wydaje.

    --
    kakmaratgmaildotcom