  • 21. Data: 2011-07-20 13:48:31
    Temat: Re: jaki obiektyw najlepszy na sluby?
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    On 2011-07-20 15:26, Janko Muzykant wrote:
    > Ale wiesz, że wszyscy mają w pupie te nasze facjaty? Ludzie bronią się
    > przed zdjęciami, boją się tego jak ognia, a dość że w kominiarkach nie
    > chodzą i każdy może do woli napatrzyć się na żywo (najlepsza jakość!),
    > to jeszcze nikt nie jest tym gapieniem się zainteresowany.

    A za 20 lat będziesz wychodził za młodą księżną i jakiś Twój znajomy z
    liceum podrzuci gazecie fotki, jak kąpiesz się z siostrą albo palisz
    trawę w akademiku :]

    Powiem to inaczej. Niefotogeniczny jestem i basta :]

    pozdrawiam,
    PK

  • 22. Data: 2011-07-20 14:09:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-20 15:48, Kosu pisze:
    > A za 20 lat będziesz wychodził za młodą księżną i jakiś Twój znajomy z
    > liceum podrzuci gazecie fotki, jak kąpiesz się z siostrą albo palisz
    > trawę w akademiku :]

    No cóż, chyba jestem niesamowicie szczęśliwym człowiekiem, bo przyznać
    się mogę i bez dowodów do wszystkich takich przygód. Choć, niestety,
    wiele tego nie było... No i na razie nikt nie jest tym zainteresowany :(

    --
    pozdrawia Adam
    /who ostrzega: życie grozi śmiercią!/

  • 23. Data: 2011-07-21 08:18:02
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 20.07.2011 16:09, Janko Muzykant wrote:

    > No cóż, chyba jestem niesamowicie szczęśliwym człowiekiem, bo przyznać
    > się mogę i bez dowodów do wszystkich takich przygód. Choć, niestety,
    > wiele tego nie było... No i na razie nikt nie jest tym zainteresowany :(

    no cóż, musisz jakąś księżną znaleźć...

    Ludzie boją się swoich zdjęć gdyż boją się śmieszności. Zdjęcie
    niekorzystne może zostać na zawsze, a na ulicy zawsze można się
    schować/przestać dłubać w nosie/przebrać się i niekorzystne wrażenie
    zostaje tylko w głowie/w opowieściach a temu łatwiej zaprzeczyć

    Marx

  • 24. Data: 2011-07-21 09:12:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-21 10:18, Marx pisze:
> [...]
    > schować/przestać dłubać w nosie/przebrać się i niekorzystne wrażenie
    > zostaje tylko w głowie/w opowieściach a temu łatwiej zaprzeczyć

    Boją się, boją, zapominają jednak, że śmieszność trwa tyle, ile
    zapełnienie jednego ekranu na kwejku czy w innym tego typu miejscu.

    --
    pozdrawia Adam
    /posiadam konstytucyjne prawo do głupoty i gdy zechcę, skorzystam zeń/

  • 25. Data: 2011-07-21 12:54:48
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 21.07.2011 11:12, Janko Muzykant wrote:

    > Boją się, boją, zapominają jednak, że śmieszność trwa tyle, ile
    > zapełnienie jednego ekranu na kwejku czy w innym tego typu miejscu.

    oj nie zawsze
    fortifer ma pewnie dożywotnią popularność podobnie jak ten "co urwał"... ;)
    Marx

  • 26. Data: 2011-07-21 13:11:33
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-20 13:52:08 +0200, Kosu <6...@e...pl> said:

    > Wiele osób nie kopiuje ich na komputer, bo w ostatnich latach liczba
    > właścicieli smartphone'ów kilkukrotnie przekracza liczbę osób
    > potrafiących skonfigurować połączenie Bluetooth. Osobiście znam osoby,
    > które siedząc w domu przesyłają pliki telefon<->PC mailem.

    Mimo że nie mam najmniejszych problemów z ustawieniem BT itp. sam
    nieraz w ten sposób przesyłam pliki pomiędzy telefonem, a kompem. Bo
    tak jest zwyczajnie prościej i szybciej. A tak musiałbym ruszyć dupę z
    kanapy, podejść do kompa, obudzić go, włączyć BT, czy wpiąć kablek,
    odpalić soft do grzebania w komórce, czekać na transfer. Po co?

    de Fresz

  • 27. Data: 2011-07-21 13:21:10
    Od: mt <t...@i...pl>

    de Fresz pisze:

> [...]
    > podejść do kompa, obudzić go, włączyć BT, czy wpiąć kablek, odpalić soft
    > do grzebania w komórce, czekać na transfer. Po co?

    Ty tak serio? ;) Rozumiem jeszcze niechęć ruszenia tyłka z kanapy, ale
    reszta? Przecież wpięcie wtyku usb w telefon i odpalenie TC to jest
    moment, cały proces zgrania zdjęć to pewnie niecała minuta, więc gdzie
    to wysyłanie mailem jest szybsze. Z tego maila też chyba gdzieś
    zapisujesz zdjęcia a nie trzymasz je jako załączniki.

    --
    marcin

  • 28. Data: 2011-07-21 13:37:34
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-21 15:21:10 +0200, mt <t...@i...pl> said:

    > Ty tak serio? ;)

    Owszem.

    > Rozumiem jeszcze niechęć ruszenia tyłka z kanapy, ale reszta? Przecież
    > wpięcie wtyku usb w telefon i odpalenie TC to jest moment, cały proces
    > zgrania zdjęć to pewnie niecała minuta,

    Weź stoper i policz (od wstania z kanapy). Wyjdzie parę minut i ileś
    tam klików. A ja leniwy jestem.

    > więc gdzie to wysyłanie mailem jest szybsze.

    Choćby w tym, że wysyłam i już to gdzieś to sobie jest tam w chmurce
    bezpieczne. I będzie na mnie czekało czy usiąde do kompa za minutę, za
    godzinę, czy za tydzień.

    > Z tego maila też chyba gdzieś zapisujesz zdjęcia a nie trzymasz je jako
    > załączniki.

    I jedno i drugie. Redundancja, rozumiesz.

    de Fresz

  • 29. Data: 2011-07-21 14:37:26
    Od: mt <t...@i...pl>

    de Fresz pisze:

> [...]
    >
    > Choćby w tym, że wysyłam i już to gdzieś to sobie jest tam w chmurce
    > bezpieczne. I będzie na mnie czekało czy usiąde do kompa za minutę, za

    Spoko, każdy robi jak mu wygodniej, ale jakoś wciąż nie jestem
    przekonany co do tej szybkości. Właśnie sprawdziłem i zgranie 10 zdjęć z
    telefonu do docelowego folderu w kompie zajęło jakieś, no 1,5 minuty i
    niecałe 10 kliknięć, fakt, uczciwie trzeba przyznać, że z kanapy mam
    blisko do komputera a i kabel usb<->microusb na stałe wpięty :) Jakoś
    nie widzę aby wysłanie 10 MB mailem z telefonu do kompa, odebranie tego
    na kompie, zapisanie w miejsce docelowe było wyraźnie szybsze a i wygoda
    dość dyskusyjna :)

    --
    marcin

  • 30. Data: 2011-07-21 14:42:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-21 14:54, Marx pisze:

    > oj nie zawsze
    > fortifer ma pewnie dożywotnią popularność podobnie jak ten "co urwał"... ;)

    Policz wszystkie takie popularności i wszystkie wygrane w totka. Łatwiej
    wygrać.

    --
    pozdrawia Adam
    /choć wydaje się to niemożliwe, nie jestem nieomylny/