  • 1. Data: 2011-07-17 14:57:22
    Temat: kompakt z jasnym obiektywem
    Od: m <...@...pl>

    Tak sie zastanawiam nad zakupem mniejszego aparatu

    zastanawiam sie nad
    Panasonic DMC-FX700
    albo Panasonic DMC-FX75 (ale ten nie jest dostepny w PL)

    Kryteria to jasny obiektyw i cena max 1100zł

  • 2. Data: 2011-07-17 23:29:07
    Temat: Re: kompakt z jasnym obiektywem
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze m:

> [...]
    > Panasonic DMC-FX700
    > albo Panasonic DMC-FX75 (ale ten nie jest dostepny w PL)
    >
    > Kryteria to jasny obiektyw i cena max 1100zł

    Na allegro masz aukcję nowego LX3 z ceną 1099 i pewnie nikt nie będzie
    licytował.

  • 3. Data: 2011-07-18 06:02:47
    Od: m <...@...pl>

    > Na allegro masz aukcję nowego LX3 z ceną 1099 i pewnie nikt nie będzie
    > licytował.
    To musi być bardzo kontrowersyjny aparat LX3 :)
    Bo opinie są skrajne , jedni chwalą inni mieszają z błotem.

  • 4. Data: 2011-07-18 08:21:07
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > To musi być bardzo kontrowersyjny aparat LX3 :)
    > Bo opinie są skrajne , jedni chwalą inni mieszają z błotem.

    W taki razie Ci drudzy pierdoły piszą..
    Na tle innych kompaktów to najwyższa półka. Model już kilka lat na rynku
    i doczekał się następcy LX5. Bardzo dobry jasny obiektyw i ogólnie świetny
    sprzęt.
    Na dzień dzisiejszy ma konkurencję ale kilka lat temu jej nie miał.
    Miałem tego lxa 2lata i byłem bardzo zadowolony, zmieniłem na bezlusterkowca
    :)

    gkrzych

  • 5. Data: 2011-07-18 10:52:36
    Od: m <...@...pl>

    > W taki razie Ci drudzy pierdoły piszą..
    > Na tle innych kompaktów to najwyższa półka. Model już kilka lat na rynku
    > i doczekał się następcy LX5. Bardzo dobry jasny obiektyw i ogólnie
    > świetny sprzęt.
    LX5 wygląda dość interesująco co prawda 1600zł :(
    Ale może warto.

  • 6. Data: 2011-07-18 12:14:37
    Od: mt <t...@i...pl>

    m pisze:

    > LX5 wygląda dość interesująco co prawda 1600zł :(
    > Ale może warto.

    Jest jeszcze Samsung EX1, swego czasu do dostania w Saturnach po 999 zł,
    obecnie w sklepach sieciowych za 1100 zł spokojnie jest do kupienia.

    --
    marcin

  • 7. Data: 2011-07-19 06:45:21
    Od: m <...@...pl>

    W dniu 2011-07-18 14:14, mt pisze:

    > Jest jeszcze Samsung EX1, swego czasu do dostania w Saturnach po 999 zł,
    > obecnie w sklepach sieciowych za 1100 zł spokojnie jest do kupienia.

    I jeszcze Olympus XZ-1

  • 8. Data: 2011-07-19 06:51:42
    Od: m <...@...pl>

    > I jeszcze Olympus XZ-1
    I może PowerShot S95

  • 9. Data: 2011-07-21 11:54:30
    Od: Matijaz <n...@i...pl>

    W dniu 2011-07-17 16:57, m pisze:
    > Kryteria to jasny obiektyw i cena max 1100zł

    Moze uzywany Fuji X100 ;)

  • 10. Data: 2011-07-26 15:29:40
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Sun, 17 Jul 2011 16:57:22 +0200
    is the real date, m <...@...pl> has written something quite wise. But
    (s)he wasn`t the one.

> [...]
    >Panasonic DMC-FX700
    >albo Panasonic DMC-FX75 (ale ten nie jest dostepny w PL)
    >
    >Kryteria to jasny obiektyw i cena max 1100zł

    Biorąc pod uwagę kryteria, Canon G6 wydaje się być wyborem idealnym.
    Jasne szkło (2.0-3.0) i jeszcze zostanie ci w kieszeni jakieś 800 zł.
    NMSP, sorki :)

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    P.S. Inna sprawa, że sam mam od paru lat Canona G3 kupionego za
    śmieszne pieniądze, i gdyby nie to, że nie można mu zamapować
    perfidnej linijki hotpixeli której się z czasem nabawił, nie
    rozglądałbym się za nowym aparatem na wycieczki :)

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.