  • 1. Data: 2011-07-17 21:52:10
    Temat: Dla portrecistów
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    Kilka stron luźnych zapisków. Część wykorzystałem z tego co pisałem tutaj;)

    http://marekaugustynski.blogspot.com/

    marek

  • 2. Data: 2011-07-17 23:03:14
    Temat: Re: Dla portrecistów
    Od: "amk" <a...@o...pl>

    Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:6...@n...onet.pl
    > Kilka stron luźnych zapisków. Część wykorzystałem z tego co pisałem
    > tutaj;)
    >
    > http://marekaugustynski.blogspot.com/

    Dzięki. No nie wiem, czy teraz będę mogła chociaż na parę godzin zasnąć. Tak
    mnie niektóre listy poruszyły.

    Pozdr,
    Anna

  • 3. Data: 2011-07-18 09:23:45
    Od: John Smith <u...@e...net>

    marek augustynski napisał(a):
    > Kilka stron luźnych zapisków. Część wykorzystałem z tego co pisałem tutaj;)
    >
    > http://marekaugustynski.blogspot.com/
    >
    > marek

    Apropos dziewuszek w rajtuzkach.
    Zdajesz się nie wiedzieć, po co one tam przyszły i tak długo się eksponowały.
    Desperacko szukały subtelnych facetów w golfikach i kaszkietach.
    Prychając na buraka z zakładowej wycieczki, co sie znudził po 10 min.
    :-)

    --
    Mirek