  • Data: 2011-05-15 20:07:30
    Temat: Re: jaki nastepca IPAQ 614c
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 May 2011 21:17:55 +0200, ToMasz napisał(a):

    > tylko ze cena tej prywatności jest różna. im Twoje życie jest bardziej
    > prawe i unormowane, tym prywatność kosztuje mniej. co z tego czy kupuje
    > masło czy margaryne, czy w tesco czy w carrefourze. jak często jadę
    > taksówką, do jakiego lekarza chodzę, jakie lubie filmy w kine? Reklama
    > skeirowana domnie będize trafniejsza?
    > Gorzej jak tankujesz paliwo pozwalające przejechać 40 tys rocznie ( i
    > odliczasz vat), a robisz 10 tyś. idziesz na mecz z pałą i kominiarką.
    > wydajesz 3 razy tyle ile zarabiasz. Dla takich "cwaniaków" prywatność ma
> [...]

    (Disclaimer: wiem, że porównanie ekstremalnie przerysowane i nie na
    miejscu, mimo to, świadomie)
    Tak, przez wiele lat wiele osób nie widziało nic złego w działalności
    Hitlera.

    Nie mam ochoty, żeby korporacje miały pełny wgląd w moje dane, w znacznie
    większym stopniu niż powszechnie się przypuszcza.
    Polecam film dokumentalny "The Corporation"
    http://www.amazon.com/Corporation-Mikela-J-Mikael/dp
    /B0007DBJM8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1305487384&sr=8-1
    odnośnie tego czym są korporacje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"