  • 11. Data: 2011-03-04 07:10:24
    Temat: Re: jaki maly do firmy?
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > segmentach (Yarisy, Fabie, Seicento ale równiez większe...)

    A jaki... Od najtańszych Seicento -> Clio -> Fabia/Corsa -> Yaris. Wszystko
    zalezy czy ma kosztować 5, 15 czy 25tys.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 12. Data: 2011-03-04 07:52:20
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A Ja wiem jakiego nie wybierać !
    >
    > Leganza 2.0automat - nie nadaje się !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    >
    > Ja już odpuściłem leży sobie na chodniku 3km stąd tam gdzie padło od ~2
    > tyg :)
    >
    > (a auto nie zdążyło nawet w ścianę wjechać, ani po schodach w dół,
    > i nawet zawsze w drogę trafiło zawsze, samo się psuje jak oleju brak
    > i nie ma kompa co by mówił/mrugał/wyświetlał że mu źle).

    Tia, kolejna odsłona trola fantasty.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 13. Data: 2011-03-04 11:01:46
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Dałeś się naciąć u handlarza i płaczesz...

  • 14. Data: 2011-03-05 02:23:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kml

    > Tia, kolejna odsłona trola fantasty.

    Trol, nie trol, ważne, że nawet zabawny. Wolisz setny raz czytać o tym,
    jak sprawdzić poziom płynu do spryskiwacza? ;)

  • 15. Data: 2011-03-07 08:08:04
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Mar 2011 22:27:22 +0100, Grejon <g...@g...com> wrote:

    >Powiedział grupowy spec od rozpieprzania aut ;)

    On by metalową kulkę zepsuł ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280