    From: Czornyj <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jaki kalibrator?
    Date: Mon, 22 Jun 2009 15:39:00 -0700 (PDT)

    > Momento, momento, nie tak szybko. Skoro lab udostępnia profil
    > (zakładam że aktualny), to chyba sam z niego korzysta? Czy też profil
    > dany klientowi i profil ,,wewnętrzny'' używany przez masznynę to dwa
    > różne profile?

    W znanym mi przypadku maszyna ma "wewnętrzny" profil (uśredniony
    generyczny), na którym cały czas jedzie. Nie wiem, czy jest możliwość
    zmiany tego ostatniego na profil zewnętrzny, a jeśli tak to nie jestem
    pewien, czy obsłudze chciało by się te profile przepinać przy zmianie
    papieru. Na wszelki wypadek robię to sobie sam, bo wtedy mam nad tym
    kontrolę.