    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jaki automat do miasta?
    Date: Tue, 20 May 2014 12:23:16 -0500

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    news:537b8de1$0$2371$65785112@news.neostrada.pl...

    > No jasne - tego co zestawił automat z silnikiem 1.8 należałoby o ile nie
    > postawić przed plutonem egzekucyjnym to przynajmniej zamknąć w pokoju bez
    > klamek.

    Nie pogrążaj się bardziej bo to co napisałeś to śmiechu warte...
    To przecież oczywiste że mustang z silnikiem 300-konnym
    będzie się lepiej zbierał z 60km/h niż passat z silnikiem 150-konnym.
    Po to się właśnie kupuje większe silniki aby mieć lepszą dynamikę
    jazdy i czuje się ją bez względu na zastosowaną skrzynię...

    A automatem trzeba się nauczyć jeździć, bo z tym się nie rodzi każdy.
    W szczególności trzeba wiedzieć o opóźnionej reakcji i jak chce się
    automat zmusić do redukcji pedałem gazu to trzeba to zrobić tą
    ćwierć sekundy wcześniej niż zacznie się skręcać kierownicą przy
    wyprzedzaniu. Wtedy nie będzie płaczów że silnik mulasty czy takie tam.