  • 11. Data: 2012-03-08 12:21:13
    Temat: Re: jaki aparat?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Adam Płaszczyca napisa?(a):

    [...]

    > Audio, bajery i inne z mało ważna możliwością rejestracji obrazu?

    Najwyraźniej technika idzie do przodu i nie samym łapaniem światła
    człowiek żyje ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 12. Data: 2012-03-08 12:42:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 12:11:17 +0100, Dawid napisał(a):

    > - wizjer LCD odchylany i obracany
    > - szerokątny obiektyw
    > - dogranie notatki głosowej do zdjęcia*
    > Gdzie te audio bajery?Jakie inne?

    No notatka głosowa to nie audio.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ gg: 3524356

  • 13. Data: 2012-03-08 13:17:07
    Od: koroner <e...@w...eu>

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > No notatka głosowa to nie audio.

    Audio. Ale czy aparat z możliwością zrobienia notatki głosowej, to nie
    aparat?

    Nie brnij chłopie bo żal czytać. :(

    I dla Twojej informacji - 99,99% CYFROWYCH aparatów fotograficznych
    nagrywa filmy - tj. wideo + _AUDIO_

  • 14. Data: 2012-03-08 15:57:01
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > foto, a nie audio i bajery.

    Kurwa, ale żeś dowalił LOL
    Szkoda że nie dopisałeś jeszcze że następnym razem dostanie BANa plus spadówa na
    alt.pl.audiofil LOL

    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2012-03-08 18:34:11
    Od: danpe_ <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 12:01:51 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Audio, bajery i inne z mało ważna możliwością rejestracji obrazu?

    skoro aparaty fotograficzne obecnie produkowane umozliwiaja takie ich
    wykorzystanie, to dlaczego chcesz komus tego zabronic?
    Podobnie jest z komorkami. Ja nadal uzywam ich do dzwonienia, ale znam
    takich, ktorzy robia na nich 100 innych rzeczy, a dzwonia raz na tydzien.
    Co innego na pl.rec.foto ;)

    danpe_
    gg:827748

  • 16. Data: 2012-03-08 22:34:30
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-08 11:00, Mateusz Ludwin pisze:

    > To lokalny troll, zignoruj go.

    I tu się nie zgodzę. Nie lokalny a globalny.

    M.

  • 17. Data: 2012-03-09 07:32:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    danpe_ napisa?(a):

    > skoro aparaty fotograficzne obecnie produkowane umozliwiaja takie ich
    > wykorzystanie, to dlaczego chcesz komus tego zabronic?

    Stary dobry konserwatyzm? ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 18. Data: 2012-03-09 11:48:08
    Od: krzysieksx <k...@g...com>

    On 7 Mar, 22:48, "Fiora" <f...@g...pl> wrote:
    > Od ładnych paru lat jestem posiadaczką aparatu
    > Olympus 5060. Jestem z niego bardzo zadowolona, ale czas
    > płynie i chciałabym go wymienic na nowszy - lżejszy.
    > Interesuje mnie jednak aby nowy aparat posiadał kilka
    > funkcji, które bardzo mi odpowiadają w obecnym:
    >  - wizjer LCD odchylany i obracany
    >  - szerokątny obiektyw
    >  - dogranie notatki głosowej do zdjęcia
    > Czy ktos potrafi mi doradzić aparat z tymi cechami?
    > Pozdrawiam
    > Fiora

    też szukałem ale praktycznie nie istnieje coś takiego jak nowy aparat
    z obracanym ekranikiem, dodatkowo obracany ekranik i niska waga
    aparatu nie idą w parze, w każdym razie nie uzyskasz znacząco
    mniejszej wagi aparatu... pobaw się wyszukiwarką:
    http://tnij.org/psfo

    pozdrawiam Krzysiek

  • 19. Data: 2012-03-09 12:37:22
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 13:42:29 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > No notatka głosowa to nie audio.

    Kiedyś światłomierz było osobno, tak samo jak notes i dyktafon. Teraz
    wszystko jest w aparacie. Aparaty nie może się składać tylko z pudełka na
    kliszę, obiektywu i kapelusza.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 20. Data: 2012-03-09 13:49:09
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2012-03-07 22:48, Fiora wrote:
    > Od ?adnych paru lat jestem posiadaczk? aparatu
    > Olympus 5060. Jestem z niego bardzo zadowolona, ale czas
    > p?ynie i chcia?abym go wymienic na nowszy - l?ejszy.
    > Interesuje mnie jednak aby nowy aparat posiada? kilka
    > funkcji, które bardzo mi odpowiadaj? w obecnym:
    > - wizjer LCD odchylany i obracany
    > - szerok?tny obiektyw
    > - dogranie notatki g?osowej do zdjecia
    > Czy ktos potrafi mi doradziae aparat z tymi cechami?

    Jeśli może być tylko odchylany, popatrz na Samsunga MV800. Nie wiem, czy
    nagrywa notatki.

    Piotr