  • 1. Data: 2009-03-19 09:16:58
    Temat: jaki aparat
    Od: d...@g...com

    Witam!!!
    Chcialbym nabyc jakas lustrzanke cyfrowa, co byscie polecali???
    Przygladalem sie ostatnio Olympus - E520, Canon D450 i Sony Alpha
    350???
    Interesowala by mnie stablilizacja w korpusie.
    Aparat ma sluzyc na zdjecia imprezowe (tryb auto) jak tez na wyjazd w
    plener.
    Cena max do 2500zl. Oczywiscie z obiektywem
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2009-03-19 09:18:30
    Temat: Re: jaki aparat
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Interesowala by mnie stablilizacja w korpusie.
    > Aparat ma sluzyc na zdjecia imprezowe (tryb auto) jak tez na wyjazd w

    W plener tez autem czy na piechote moze?

  • 3. Data: 2009-03-19 09:20:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    d...@g...com napisał(a):

    > Aparat ma sluzyc na zdjecia imprezowe (tryb auto) jak tez na wyjazd w
    > plener.

    Ja myślę, że jak to ma być duży plener to tylko lustro z pełną klatką
    albo nawet i mały obrazek ;)

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 4. Data: 2009-03-19 09:25:50
    Od: Marx <M...@n...com>

    Obojetne co kupisz bedzie dobrze. Naprawde.
    Marx

  • 5. Data: 2009-03-19 09:31:27
    Od: d...@g...com

    On 19 Mar, 10:18, "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> wrote:

    > W plener tez autem czy na piechote moze?

    w plener manualnie ;))))

  • 6. Data: 2009-03-19 09:32:18
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Uzytkownik <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
> [...]
    > plener.
    > Cena max do 2500zl. Oczywiscie z obiektywem

    A czemu sie przygladales w tych aparatach ze zwróciles uwage akurat na te
    modele? Czemu A350 a nie A300? Czemu 450D a nie 1000D? Napisz na czy Ci
    zalezy a nie wymianiasz 3 modele i pytasz co wybrac.

  • 7. Data: 2009-03-19 09:32:45
    Od: d...@g...com

    On 19 Mar, 10:25, Marx <M...@n...com> wrote:
    > Obojetne co kupisz bedzie dobrze. Naprawde.
    > Marx

    O Sony slyszalem wiele zlego co i dobrego, Canon - jakos nie jestem
    przekonany, Olympus - (uzywam teraz SP-350) a E-520 kusi 2 obiektywami
    w promocji.
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 8. Data: 2009-03-19 09:46:27
    Od: Marx <M...@n...com>

    d...@g...com pisze:

    > O Sony slyszalem wiele zlego co i dobrego, Canon - jakos nie jestem
    > przekonany, Olympus - (uzywam teraz SP-350) a E-520 kusi 2 obiektywami
    > w promocji.

    no to kup Olka. Bedziesz zadowolony na 100%. Z takimi wymaganiami to
    mozesz robic zdjecia nawet Smiena;.
    Marx

  • 9. Data: 2009-03-19 10:42:14
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Agent napisał(a):

> [...]
    > te modele? Czemu A350 a nie A300? Czemu 450D a nie 1000D? Napisz na czy
    > Ci zalezy a nie wymianiasz 3 modele i pytasz co wybrac.

    Zależy mu na szybkiej decyzji, a jeśli chodzi o zdjęcia, to zależy mu na
    zdjęciu z siebie odpowiedzialności za wybór, i tyle.

    Do pytającego: weź Olympusa w komplecie z dwoma obiektywami.

    --
    Mirek

  • 10. Data: 2009-03-19 12:05:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Mar 2009, d...@g...com wrote:

    > Przygladalem sie ostatnio [...] Canon D450 [...]
    > Interesowala by mnie stablilizacja w korpusie.

    Na pewno się *przyglądałeś*?
    A specyfikacji też? ;)

    pzdr, Gotfryd