  • 1. Data: 2010-06-25 09:17:31
    Temat: jaki album polecicie ?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Laska mi zawraca tyłek co bym jej polecił, jakiś dobry album a ja nie wiem.
    Z dziedziny aktu to ja bym wybrał Wantucha. Może coś z dziedziny portret,
    pejzaż, góry ? Cos naprawdę godnego polecenia i dostępnego.
    Ma być na prezent.

    Sam chętnie też się dowiem.

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 2. Data: 2010-06-25 18:52:58
    Temat: Re: jaki album polecicie ?
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    Polecam EUROPA - Cuda przyrody (wydawnictwo Arkady, autor Franco
    Andreone) - chyba najpiękniejszy album tego typu.

    Polecam także albumy Pascala (takie kwadratowe) mam , Góry, Małe
    zwierzęta i Cuda natury (fajny był też album z portretami dzieci z
    całego świata)

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 3. Data: 2010-06-26 19:24:26
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Roger from Cracow napisał(a):
    > pejzaż, góry ? Cos naprawdę godnego polecenia i dostępnego.

    Ansel Adams: "400 Photographs"

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2010-06-26 21:16:24
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:i01s7h$pmn$1@usenet.news.interia.pl...

> [...]
    > Z dziedziny aktu to ja bym wybrał Wantucha. Może coś z dziedziny portret,
    > pejzaż, góry ? Cos naprawdę godnego polecenia i dostępnego.

    Na Św.Tomasza między Św Krzyża a Szpitalną była, i mam nadzieje że jeszcze
    jest, księgarnia w której sprzedają wyłącznie albumy. Przejdź się i
    popatrz, wybór naprawde duuuży :)