  • 31. Data: 2011-04-03 10:24:12
    Temat: Re: jaki UPS 12V 80W?
    Od: gomader <g...@g...com>

    On 04/03/2011 11:57 AM, Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Możesz to napisać prawidłowo po polsku, o co ci chodzi? Napięcia nie
    > będzie, to będzie prąd??? Napisz w prostych zdaniach o co ci chodzi.

    faktycznie cos przekrecilem, zreszta juz nie wazne, chyba zrobie to na
    przekaznikach bedzie bezpieczniej (na wypadek padu zasilacza lub nawet
    uszkodzenia przewodu) po za tym moce moga byc wieksze ... no i
    najwazniejsze bede mogl zastosowac zasilacz 12VDC ktory obecnie posiadam
    ... tylko nie wiem jak mozna byloby sterowac takimi przekaznikami ...

  • 32. Data: 2011-04-03 12:16:04
    Od: Agent Orange <a...@g...com>

    W dniu 2011-04-03 11:16, gomader pisze:

    > oczywiscie, im wieksze radiatory tym gorsza sprawnosc ...

    Szczególnie jak producent oszczędza na duralu i daje za małe.

    Agent.

  • 33. Data: 2011-04-03 15:22:54
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > najwazniejsze bede mogl zastosowac zasilacz 12VDC ktory obecnie posiadam
    > ... tylko nie wiem jak mozna byloby sterowac takimi przekaznikami ...

    z 220V? chyba najprostrze i najszybsze zadziałanie po zaniku

    --
    Irokez

  • 34. Data: 2011-04-03 15:43:51
    Od: gomader <g...@g...com>

    On 04/03/2011 05:22 PM, Irokez wrote:
    > z 220V? chyba najprostrze i najszybsze zadziałanie po zaniku

    ale w jaki sposob?

  • 35. Data: 2011-04-03 15:50:57
    Od: gomader <g...@g...com>

    On 04/03/2011 05:43 PM, gomader wrote:

    > ale w jaki sposob?

    chyba lepiej z 12V, gdyby bylo z 230 i zasilacz by padl, wtedy byloby
    nie dobrze ...

    powiedzmy normalnie na zasilaczu jest 12.8V, chcialbym aby przekaznik
    jest zalaczal gdy napiecie spadnie do 11V ... jak to zrobic?

  • 36. Data: 2011-04-03 16:23:59
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > powiedzmy normalnie na zasilaczu jest 12.8V, chcialbym aby przekaznik jest
    > zalaczal gdy napiecie spadnie do 11V ... jak to zrobic?

    chcesz gotowca, więc ... nie wiem. może jest coś takiego gotowego
    Trzeba niestety trochę elektroniki zaprząc

    --
    Irokez