  • 1. Data: 2011-04-02 00:09:01
    Temat: Re: [cross] [gdzie] gdzie w wawie znajde sklep elektroniczny z prawdziwego zdarzenia
    Od: tajnyagentos <t...@s...tajne.pl>

    mialo pojsc na dwie grupy, ale maly blad przy wysylce, wiec raz jeszcze:

    gdzie w wawie znajde sklep elektroniczny z prawdziwego zdarzenia,
    najlepiej gdzies blisko metra?

    na razie potrzebuje kupic drobiazg, zasilacz do pewnego urzadzenia (ale
    wolalbym kupic go osobiscie a nie na allegro, bo nie jestem pewien typu
    wtyczki), ale na przyszlosc moze sie tez przydac takie info do kupowania
    kondensatorow, tranzystorow i innych zabawek ;)

  • 2. Data: 2011-04-02 08:05:36
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik "tajnyagentos" <t...@s...tajne.pl> napisał w
    wiadomości news:in5per$kkc$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wtyczki), ale na przyszlosc moze sie tez przydac takie info do kupowania
    > kondensatorow, tranzystorow i innych zabawek ;)

    Albo Wolumen - sporo sklepów jest otwartych także w tygodniu.
    Albo przejścia podziemne przy GUS.
    Pozdrawiam
    FJ