  • 11. Data: 2009-04-04 21:38:03
    Temat: Re: jaki JPEG?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze T...@s...in.the.world:

    > No wlasnie liczylem na takie odpowiedzi. A nie dziesiatki postow nie na
    > temat.

    Napisałem ci DWA DNI TEMU:

    "> Czy moge prosic o odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie?

    Ustaw 6Mpix."

    Ty chyba przychodzisz na prfc wyłącznie bić pianę. Zapytaj nas jeszcze które
    majtki będą dla ciebie wygodniejsze i rozdmuchaj temat na kilkadziesiąt
    postów.

  • 12. Data: 2009-04-04 22:08:30
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <g...@t...hamstera.pl>,
    Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Rzecze T...@s...in.the.world:

    > Napisałem ci DWA DNI TEMU:
    >
    > "> Czy moge prosic o odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie?
    >
    > Ustaw 6Mpix."

    OK
    Ale nie uzasadniles.

    > Ty chyba przychodzisz na prfc wyłącznie bić pianę. Zapytaj nas jeszcze które
    > majtki będą dla ciebie wygodniejsze i rozdmuchaj temat na kilkadziesiąt
    > postów.

    Ale to NTG.
    No i jakos nie mam klopotow z zakupem majtek.
    Dosc chybiony przyklad.

    TA

  • 13. Data: 2009-04-04 22:32:39
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze T...@s...in.the.world:

    > Ale to NTG.
    > No i jakos nie mam klopotow z zakupem majtek.
    > Dosc chybiony przyklad.

    To jest bardzo dobry przykład.

    Pytasz o to jakiej rozdzielczości używać.
    Piszemy że największej.
    Piszesz że po co skoro nie widzisz różnicy.
    Więc piszemy żebyś użył 6Mpix.
    Piszesz że nie wiesz czy nie stracisz na jakości.
    Piszemy żebyś w takim razie użył rawów.
    Piszesz że nie potrzebujesz rawów bo i tak skalujesz potem do 2Mpix.
    Więc piszemy żebyś użył 2Mpix.
    Piszesz znowu że nie wiesz czy nie stracisz na jakości.
    Ja piszę że stracisz.
    Piszesz że przecież ty nie widzisz różnicy.

    NO TO MOŻE UŻYJ WŁASNYCH OCZU I ZDECYDUJ CZY WIDZISZ RÓŻNICĘ CZY NIE.

    Równie dobrze możesz pytać NAS które majtki z twojej szafy będą dla CIEBIE
    wygodniejsze zamiast je po prostu PRZYMIERZYĆ.

  • 14. Data: 2009-04-04 23:06:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <g...@t...hamstera.pl>,
    Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Rzecze T...@s...in.the.world:

    > To jest bardzo dobry przykład.

    Bzdura.
    Co do reszty - przeczytaj raz jescze caly watek.
    I nie uzywaj pluralis majestatis. Bo tracisz ersztki wiarygodnosci.

    TA

  • 15. Data: 2009-04-04 23:25:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <g...@t...hamstera.pl>,
    Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Rzecze T...@s...in.the.world:

    > To jest bardzo dobry przykład.

    Bzdura.
    Co do reszty - przeczytaj raz jeszcze caly watek. Ze zrozumieniem.
    I nie uzywaj pluralis majestatis. Bo tracisz resztki wiarygodnosci.

    TA