    From: Mateusz Ludwin <n...@s...org>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jaki JPEG?
    Date: Sun, 5 Apr 2009 00:32:39 +0200

    Rzecze T...@s...in.the.world:

    > Ale to NTG.
    > No i jakos nie mam klopotow z zakupem majtek.
    > Dosc chybiony przyklad.

    To jest bardzo dobry przykład.

    Pytasz o to jakiej rozdzielczości używać.
    Piszemy że największej.
    Piszesz że po co skoro nie widzisz różnicy.
    Więc piszemy żebyś użył 6Mpix.
    Piszesz że nie wiesz czy nie stracisz na jakości.
    Piszemy żebyś w takim razie użył rawów.
    Piszesz że nie potrzebujesz rawów bo i tak skalujesz potem do 2Mpix.
    Więc piszemy żebyś użył 2Mpix.
    Piszesz znowu że nie wiesz czy nie stracisz na jakości.
    Ja piszę że stracisz.
    Piszesz że przecież ty nie widzisz różnicy.

    NO TO MOŻE UŻYJ WŁASNYCH OCZU I ZDECYDUJ CZY WIDZISZ RÓŻNICĘ CZY NIE.

    Równie dobrze możesz pytać NAS które majtki z twojej szafy będą dla CIEBIE
    wygodniejsze zamiast je po prostu PRZYMIERZYĆ.