  • Data: 2009-04-07 16:53:32
    Temat: Re: jaki JPEG?
    Od: "see_you" <c...@e...trzy> szukaj wiadomości tego autora

    "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    > Ja w ogóle nie wiem czy SuperHD wejdzie kiedykolwiek do powszechnego
    > użycia,
    > ale jeśli tak się nie stanie, to nie ze względów technicznych a
    > biznesowych.

    Dokladnie.
    To bedzie wyscig po kase (jak zwykle, zreszta) z rynku sprzetu audio/video,
    i wlasnie dlatego taki rozwoj wydarzen jest tylko kwestia czasu.
    I tak jak Sony nie pyta: po co amatorowi 25 megapikseli w A900,
    tak inni nie beda pytac - po co komu wyswietlacze SuperHD...
    Oni nam powiedza, ze tego potrzebujemy a my bedziemy kupowac
    - od dawna nie odbywa sie to inaczej.
    --
    see_you