  • Data: 2009-04-14 21:38:03
    Temat: Re: jaki JPEG?
    Od: "see_you" <c...@e...trzy> szukaj wiadomości tego autora

    "Marx" <M...@n...com> wrote in message
    > oj skleroza...

    Porzadne telewizory w ostatnich latach produkcji CRT byly dostepne
    tylko w panoramie. Pewnie znajdziesz jakies wyjatki, ale taka byla regula.

    > Jak widac 100% czasu ogladasz filmy BlueRay. Moze i dobrze ze spedzasz
    > tylko 2h tygodniowo przed telewizorem...

    Trafiles!
    Mniej wiecej tyle czasu spedzam przed telewizorem,
    ale lacznie z ogladaniem BlueRaya...
    Czas spedzony przed tv, jest w 90 procentach czasem bezpowrotnie straconym.

    > Ale 90% ludzi oglada TV ogolnodostepne, ktore wciaz nadawane jest w
    > formacie 4/3. Im tez doradzisz LCD panoramiczny?

    Oczywiscie, bo fakt, ze nazywa sie to urzadzenie telewizorem
    nie przesadza o jego wylacznej funkcji. Obecnie, najlepsza jakosc
    obrazu mozna uzyskac ogladajac na nim filmy z BlueRaya
    ew. dobrego DVD a nie program tv.
    A telewizyjny obraz 4:3 najlepiej ogladac na nim bez skalowania.
    No i telewizji wogole ogladac jak najmniej, bo oglupia!
    --
    see_you