  • Data: 2009-04-09 17:24:42
    Temat: Re: jaki JPEG?
    Od: "see_you" <c...@e...trzy> szukaj wiadomości tego autora

    "Marx" <M...@n...com> wrote in message
    > jakos nie widac aby wszyscy kupowali full hd - bierze sie to co
    > najtansze i w promocji ;) Wystarczy popatrzec, ze panoramiczne
    > telewizory CRT nie wyparly telewizorow 4:3 (czy ile to tam bylo) -
    > dopiero udalo sie to LCD-kom, i to tylko dlatego ze innych sie nie robi.

    Nie wiem, wyparly, czy nie wyparly, ale szanujace sie firmy
    od lat nie produkowaly CRT 4:3 - wylaczajac jakies smieszne gadzety
    dla dzieci.

    > Osobiscie, gdyby byly dostepne LCD w "starym" formacie to bym sie
    > powaznie zastanawial czy takiego nie kupic. Po prostu nie umiem patrzec
    > na "plaskoglowych" czyli porazciagane postacie na TV LCD, a jak sie to
    > wylaczy to nagle robi sie TV 21 cali... Duzo lepiej miec ekran 4:3 i ew.
    > obciac boki lub miec pasy na dole/gorze niz ogladac zalosnie
    > porozciagany obraz...

    Coz, Ty po prostu kupiles odbiornik, ktory nie ma mozliwosci
    odpowiedniego ustawienia trybu wyswietlania,
    albo wlasciwego trybu nie wlaczyles.
    Osobiscie, wspolczuje kazdemu, kto bedzie ogladal film full HD
    odtwarzany z BlueRaya na telewizorze 4:3!
    Filmy sa produkowane w proporcjach 21:9, wiec rzucenie tego na 16:9
    juz powoduje pewien niedosyt a co dopiero mowic o 4:3!
    To bylby prawdziwy masochizm.
    Warto to obejrzec, z wielu wzgledow...
    http://www.cinema.philips.com/?ls=gb_en

    > A idealem byloby gdyby na tym wolnym obszarze mozna bylo wyswietlac ew.
    > napisy do filmu.

    Idealem jest brak wolnego obszaru,
    obraz na calosci.
    --