  • Data: 2009-04-05 16:50:23
    Temat: Re: jaki JPEG?
    Od: "see_you" <c...@e...trzy> szukaj wiadomości tego autora

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote in message

    > No weszła. Powiedz mi Darku ile jest stacji nadających w Full HD w pełnym
    > czasie transmisji. Nie ważne, kabel, satelita, czy cokolwiek innego. Teraz
    > jest dopiero czas na przestawianie się stacji telewizyjnych na nowy
    > standard. A see_you mówi, że jutro będzie obraz 4x większej rozdzielczości
    > liniowo, co przekłada się na 16x więcej danych, co przekłada się na 16x
    > wydajniejszy system do produkcji. Tak naprawdę to dopiero w chwili obecnej
    > jest na czym wygodnie obrabiać materiał Full HD.
    > Do tego dochodzi wielkość docelowych wyświetlaczy. Jaki sens mieć SHV HD
> [...]

    Tylko, ze ja w tej chwili patrze na 1920x1200
    o przekatnej 15,4 cala, co x4 daloby dopiero 60 cali,
    co odpowiadaloby fizycznej wielkosci dzisiejszego,
    duzego telewizora LCD.
    Ilu ludzi protestowaloby gdybys juz dzis chcial im wymienic
    ich monitory HD na takie 60 calowe SHV,
    tlumaczac sie problemem z miejscem??
    Szkoda czasu, postepu nie zatrzymasz,
    za 10 lat i tak bedziesz przebieral w monitorach SHV...
    --
    see_you