  • Data: 2009-04-06 17:39:02
    Temat: Re: jaki JPEG?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-04-06 00:35:57 +0200, Dariusz Zygmunt
    <d...@c...homelinux.net> said:

    > Wyświetlaczem może być ściana, sufit, nawet okno - OLED-y mogą być
    ściana, która musi być pusta, sufit, hmmm, można tylko jak długo
    oglądać na leżąco.

    > przeźroczyste, pracuje się nad elastycznymi wyświetlaczami, może będzie to
    > więc ekran rozwijany z rolki? :-)

    I to by mogło mieć sens.

    > Nie wiem na jakiej podstawie sądzisz, że wiem lepiej niż inni jaki jest
    > komfort oglądania obrazów o przekątnej 2,5m.
    Bo zakładam, że nie raz robiłeś projekcje slajdów.
    Ale pewnie jak zwykle się mylę.

    > Jeśli rozdzielczość ekranu będzie umożliwiała oglądanie z odległości metra
    > czy półtora to na pewno znajdą się osoby które siądą tak blisko żeby
    > podziwiać szczegóły :-)
    Zapewne.

    > Ja w ogóle nie wiem czy SuperHD wejdzie kiedykolwiek do powszechnego użycia,
    > ale jeśli tak się nie stanie, to nie ze względów technicznych a
    > biznesowych.
    Ano. Praktycznie to Full HD w zastosowaniach domowych jest
    wystarczające, ale marketingowo oczywiście to straszna kicha.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam