  • Data: 2009-04-04 14:04:07
    Temat: Re: jaki JPEG?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-04-04 14:54:54 +0200, "see_you" <c...@e...trzy> said:

    > "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote in message
    >> On 2009-04-04 12:32:03 +0200, "see_you" <c...@e...trzy> said:
    >>> Hmmmm... niby, jakim futurysta???
    >>> Halo! Czlowieku! Obudz sie!!!
    >> Oj, o 22-giej nie jestem śpiący.
    >>> - Rok 2007:
    >>> http://www.benchmark.pl/aktualnosci/NHK_przedstawia_
    sygnal_Ultra_HD_-_16_razy_lepszy_niz_HDTV-511.html
    Kiedy

    > W polowie lat osiemdziesiatych...
    > Na czym to niby mieli wtedy wyswietlac?
    A skąd mnie to wiedzieć, nie pamiętam dokładnie co tam wypisywali, ale
    to jest fakt. Zerknij sobie na stare roczniki czasopism typu Audio
    Video. I nie interesuje mnie czy mieli to zamiar w ogóle wyświetlać.
    Ważne jest że termin HD TV nie powstał wczoraj tylko 20 lat temu. I
    przy każdej możliwej publikacji na ten temat było, że technologia
    wchodzi w życie już "jutro"
    Trochę tak jak z cyfrowymi Sigmami, i Pentaxem średnioformatowym dla ludu.

    > Zartujesz?
    > To akurat najmniejszy problem, w ciagu kilku lat,
    > kilkukrotnie wydajniejsze procesory
    > nie beda niczym wyjatkowym - beda norma.
    > Spojrz na kilka lat wstecz.
    No właśnie spójrz wstecz. Jak szybko podwaja się moc obliczeniowa
    procesorów. Jak szybko wzrasta wydajność całych maszyn x2? 4 lata 5?

    > Dzisiaj tez wszystkie studia nie maja sprzedu HD i tak nie nadaja
    > a jakie telewizory ludzie kupuja?
    I od dzisiaj przy nasyceniu rynku technologią HD będą musiały zacząć
    spełniać wymagania klientów, bo im oglądalność zacznie drastycznie
    spadać. A jak już się wyposażą, to nie będą tacy szybcy do wymiany.

    > Wlasnie ze tak to wyglda.
    > Czasy, kiedy ludzie kupowali telewizor na 20 lat juz dawno minely.
    > Ja sam nie kupuje HD tylko CRT z najwyzszej polki,
    > bo nie uzywam tv na tyle aby dzis sprawialo mi to wielka roznice.
    Jesteś wyjątkiem w masie konsumenckiej i sam to wyżej napisałeś.

    > Ludzie sprzedaja kiedys najdrozsze telawizory za 1/10 ich ceny sprzed 4-5 lat.
    > Tak wlasnie zachowuja sie konsumenci.
    I tu się z Tobą zgodzę, choć nadal mam pewne wątpliwości. Jaki jest
    rzeczywisty udział w domach odbiorników klasycznego PAL i HD i Full HD.

    > 5 czy 10 nie ma znaczenia, wazne, ze nie jest to wcale bardzo odlegla
    > przyszlosc.
    Oczywiście, że nie jest to odległa przyszłość. Ale jest bliżej nie określona.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam