    From: j...@a...at
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jaki JPEG?
    Date: Sat, 4 Apr 2009 03:21:23 -0700 (PDT)

    On 3 Apr., 21:20, T...@s...in.the.world wrote:
    > In article
    > <1...@r...go
    oglegroups.com>,

    > OK, zle sie wyrazilem.
    > Sa za duze nie dla Pisasy a dla www.
    >
    > TA- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    wogole zle sie wyrazasz

    dla www sa takie same jak dla nie www
    www ostatecznie obserwujesz na tym samym monitorze co nie www.
    jakosc jest limitowana przez rozdzielczosc monitora.
    odpowiedz juz dostales wczesniej.
    z punktu widzenia rozdzielczosci nie ma znaczenia czy wyjdziesz z 6
    mpx czy z 2 mpx .jesli bedziesz ogladal obtaz caly na monitorze .

    jesli chcuialbys powiekszac czyli zobaczyc wiecej detalu to lepsza
    jest wyzsza rozdzielczosc bezwzgledna.
    to cala prawda.

    Decyduja WARUNKI OBSERWACJI.

    do nich dobierasz graniczne parametry wyjsciowe tzw konieczne minima.

    XXX