  • 11. Data: 2010-04-21 21:00:02
    Temat: Re: jaki Eryk dla starszej osoby
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Ale w duzych odstepach...

    > Juz ikonkowe...

    > Oj, chyba nie Eryk, bo tez nie moge znalezc.
    poszukaj modelu t100 albo t105, te które mam na myśli to były
    porównywalne telefony

    > Tez bralem pod uwage, tylko ze chyba odbior smsow jest tam bardzo
    > problematyczny?
    >
    > TA
    odbiór- nie, ale czytanie tak. tzn jak przyjdzie sms i czyta sie go
    odrazu - jest OK, ale jakieś przeglądanie wiekszej ilości... odpada.
    naprawdę wada smsów to brak rozróżnienia dużych/małych liter i
    kropli/przecinka. ale ogólnie telefon - pierwsza klasa.

    ToMasz

  • 12. Data: 2010-04-21 21:56:21
    Od: fanfaran <l...@v...pl>

    W dniu 2010-04-21 20:03, T...@s...in.the.world pisze:

    > No wlasnie chcialbym sie o nich czegos dowiedziec. Chodzi mi opinie
    > bylego uzywtkownika. Najlepiej jakies negatywne opinie.

    Jestem bylym uzytkownikiem tego telefonu. Mialem go wieki temu, bylem
    fanem zagorzalym ericssona ;) Telefon calkiem przyjemny, menu chyba to
    samo, co w r320s. Wyswietlacz byl jasny i wyrazny, dzwonki glosne.
    Bateria dobra. Z bajerow: solidny i mocny, obudowy sie nie otwiera,
    karte sim wklada sie na szufladce u gory (tak jak w iphone ;))
    Z minusow: koszmarna klawiatura! Malutkie guziczki, dziwnie
    rozmieszczone, "gumowato chodzace". Dlatego pisanie tam smsow to byla
    tragedia, jak chyba w kazdym ericssonie ;)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-04-22 09:11:08
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 21 Kwi, 20:03, T...@s...in.the.world wrote:

    > No wlasnie chcialbym sie o nich czegos dowiedziec. Chodzi mi opinie
    > bylego uzywtkownika. Najlepiej jakies negatywne opinie.
    Miałem kiedyś taki 2 lata, niby fajny, ale nie radzę.
    1. Śliski w ręku - a to ze względu na kształt, jak i z powodu
    śliskiego plastiku. Jest jak piskorz, bardzo łatwo może z ręki wypaść,
    trzymając go trzeba wciąż kontrolować uścisk.
    2. Boczne suwaki są na elemencie bezpośrednio przylutowanym do płyty
    głównej, są bez amortyzacji. Po nawet lekkim uderzeniu w suwak pęka
    ścieżka, więc jak chce się np. odzyskać głośność w słuchawce cała
    płyta do wymiany.

  • 14. Data: 2010-04-22 09:13:32
    Od: Janeo <j...@g...com>

    przepraszam zapomnialem ze sa klopoty z polskimi znakami. Powtarzam
    bez znakow PL:
    Mialem kiedys taki 2 lata, niby fajny, ale nie radze.
    1. Sliski w reku - a to ze wzgledu na ksztalt, jak i z powodu
    sliskiego plastiku. Jest jak piskorz, bardzo latwo moze z reki
    wypasc,
    trzymajac go trzeba wciaz kontrolowac uscisk.
    2. Boczne suwaki sa na elemencie bezposrednio przylutowanym do plyty
    glownej, sa bez amortyzacji. Po nawet lekkim uderzeniu w suwak peka
    sciezka, wiec jak chce sie np. odzyskac glosnosc w sluchawce cala
    plyta do wymiany.
    Pozdrawam, Janeo

  • 15. Data: 2010-04-22 09:19:34
    Od: Janeo <j...@g...com>

    .... przepraszam, przepraszam, przepraszam... ale namieszalem:
    powyzsza opinia dotyczy wylacznie SE T68
    :-]
    Pozdr. - J

  • 16. Data: 2010-04-22 10:22:57
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
    > - nie jest to Eryk do ktorego rzeczona osoba jest przyzwyczajona.
    > - i chyba by sie troche krepowala go uzywac w miejscach publicznych, bo
    > abawialaby sie zaszufladkowaniu do 'moherow'

    Pokaż jej reklamówki współczesnych telefonów, szczególnie tych
    najprostszych - najprawdopodobniej nauczy się szybko ikonkowych.
    Moja teściowa 75l z nowomodnym radzi sobie bez kłopotów. Poświęciła kilka
    dni na testowanie, wnuki pomogły :-)

  • 17. Data: 2010-04-22 11:47:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    oglegroups.com>,
    Janeo <j...@g...com> wrote:

    > .... przepraszam, przepraszam, przepraszam... ale namieszalem:
    > powyzsza opinia dotyczy wylacznie SE T68
    > :-]
    E, T68 znam... nawet mialem przez jakis czas. Ale tej wyjatkowej
    wrazliwosci na urazy nie stwierdzilem.

    TA