  • Data: 2010-04-21 17:54:09
    Temat: Re: jaki Eryk dla starszej osoby
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <hqnacm$pib$1@news.onet.pl>, "Sagittarius" <z...@o...pl>
    wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > A może Emporia? Mój teśc, teściowa i mama mają i sobie bardzo chwalą.
    > Solidne wykonanie, mega prosta w używaniu - właściwie ma wszystko co telefon
    > powinien mieć i nic ponad to :)

    <http://media2.pl/telekomunikacja/58110-test-telefon
    u:-emporia-talkpremiu
    m.html>
    No, ok. Ale...
    - kiepska bateria,
    - brak wyciszania, i podobno kretnkie melodyjki zamiast normalnego
    dzwonka
    - nie jest to Eryk do ktorego rzeczona osoba jest przyzwyczajona.
    - i chyba by sie troche krepowala go uzywac w miejscach publicznych, bo
    abawialaby sie zaszufladkowaniu do 'moherow'

    TA