  • Data: 2010-04-21 17:24:40
    Temat: Re: jaki Eryk dla starszej osoby
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Apr 2010 18:50:31 +0200, "Sagittarius" <z...@o...pl>
    wrote:

    >Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomo?ci
    .pl...

    >A może Emporia? Mój te?c, te?ciowa i mama maj? i sobie bardzo chwal?.
    >Solidne wykonanie, mega prosta w używaniu - wła?ciwie ma wszystko co telefon
    >powinien mieć i nic ponad to :)
    Hmm zgadzam się z kolegą. Bo jeżeli chodzi o (S)-E: wszystkie ,,nowe''
    modele (tj. z kolotowym wyświetlaczem) są już ikonkowo-graficzne, choć
    ten interefejs jest później dość niezmienny. Bezikonkowe są jedynie
    stare Ericssony, np. T65. Choć możesz jeszcze zobaczyć ,,lowendy'' SE,
    które są robione przez Sagema czy jakąś inną firmę, możliwe że mają o
    wiele mniej funkcji niż pozostałe.
    --
    Grzegorz Krukowski