    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jaka karta graficzna ?
    Date: Sun, 22 Feb 2009 15:00:09 +0100

    On 2009-02-22 12:32:05 +0100, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> said:

    > ywam na
    > iż
    > ew te, dla
    >
    > U mnie to nie jest kilka pociagniec.

    Czekaj, bo coś się plączesz w zeznaniach. Ile pociągnięć i w jakiej
    sytuacji można wykonywać w niewygodnym kierunku? Ile jest tych
    niewygodnych dla Ciebie kierunków - biorąć pod uwagę, że w znakomitej
    większości sytuacji (poza "fade" wielkości i przezroczystości - a dla
    mnie to totalna rzadkość) można je ciągnąć pod tym samym kątem w dwóch
    kierunkach?

    > Poza tym co Ci daje obrot tabletu? :) Przeciez to zupelnie zmienia
    > orientacje ruchu kursora na ekranie! :D

    Lekki obrót tabletu i do tego lekka zmiana ułożenia ręki zmienia kąt z
    niewygodnego w wygodny - jest to znacznie szybsze i wygodniejsze, niż
    latanie po menu i zmienianie ułożenia obrazu.

    > j sensu
    >
    > Najwyrazniej. ;)

    Bo ja to leniem jestem, nie chce mi się wykonywać zbędnych ruchów i
    kliknięć ;-)

    > Raczej przyzwyczajen.

    To może też. Ale powiedz mi, jak sobie radziłeś w starszych Szopach -
    obracałeś Canvas?

    de Fresz