  • Data: 2019-07-25 09:14:37
    Temat: Re: jaka kamera odłączana jednym ruchem?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 lipca 2019 21:59:54 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Niby masz racje ale znam kierowce który ma kamerke w aucie ale nie umie
    > jej obsługiwac. Włacza i koniec. Tak jak mu podłączyłem, tak działa.
    > No i miał stłuczke z nieswojej winy.
    > Baba jednak nie chciała sie przyznać, on nie umiał pokazac filmu, zreszta
    > nie chciał ruszac kamerki zeby przypadkowo nie zmazac.
    > No i zamiast załatwic sprawe na miejscu, był sad etc.

    Baby problem bo jej koszty wzrosły
    Gdyby nawet film na miejscu policjantowi pokazał a baba nadal by się upierała ze nie
    jej wina(a na 99% by tak twierdziła) to i tak byłby sąd rtc.

    > Zeby było smieszniej, policja nie była w stanie odebrac tego nagrania via
    > net - musiałem przez dzielnicowego przekazac pena z nagraniem, on tego
    > pena wysłał dalej, potem po jakims czasie mi go zwrocił... no masakra...
    >
    > I oczywiście to nie było 15 lat temu a w zeszłym roku...

    Przymierzam się od dawna do kupna kamerki tylko jakoś zrealizować zamierzenia nie
    mogę. Pewnie w końcu kupię.
    Ale w głębokim poważaniu będę miał wifi itp oraz jakość 4k
    Kupie najwysmuklejszą za pół stówy. Do celów do jakich są kamerki dedykowane starczy
    zapewne z nadmiarem,