  • Data: 2009-10-06 06:14:14
    Temat: Re: jaka alternatywa dla Canon EF 70-200 mm f/4L USM?
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie miałem duży dylemat - kupno Canona 70-200 L, czy tą Sigme
    > (uzywka).
    > Cenowo Sigma była odrobinę tańsza.

    Pytanie tylko czy ta "odrobina" jest warta zachodu ;-). Każdy posiadacz
    canona wie jakie potencjalne problemy stwarza mariaż canon-sigma... Sam mam
    dwie sigmy. Jedna to błąd młodości (pierwszy obiektyw, jeszcze do analoga
    C300V), druga to już chyba głupota ;-)). Dałem się skusić światłem 2,8,
    którego nie dało się za bardzo wykorzystać ze względu na problemy z AF (był
    okrutny FF). Dopiero wysyłka do serwisu body z tym obiektywem trochę
    pomogła. Z dużym naciskiem na "trochę". Możliwe że sigmy HSM nie mają już
    takich problemów, wtedy oczywiście zwracam honor :-)))

    > Całkiem poprawna tam, gdzie potrzeba AF (wbrew pozorom - nie działa źle).

    Wiele opinii mówi że sigmy mają słabą powtarzalność, możliwe że trafiłeś
    akurat na dobry egzemplarz. Czego Ci życzę :-). Jesli o mnie chodzi to nigdy
    w życiu nie kupię już sigmy... Te które mam wykorzystuję w zasadzie tylko z
    analogiem, na odbitkach 10x15 nie widać mankamentów ;-).

    > Ale - momentami potrafi zamydlić :/

    Co to znaczy "momentami potrafi zamydlić"? Soczewki ma rozlatane czy co?
    ;-)))

    Pozdrawiam :-)))