  • Data: 2009-10-05 22:00:28
    Temat: Re: jaka alternatywa dla Canon EF 70-200 mm f/4L USM?
    Od: NomaD_FH <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Paź, 22:44, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:

    > Canon F2.8L IS ;-)
    > a serio to zainteresuj się Tamronem 70-200 F2.8 podobnoz
    > optycznie jest OK. W Sigme bym sie nie pchał na wszelki
    > wypadek.
    >
    > Roger
    >
    > --
    > Marcin Roger Pojałowskihttp://wrota-bieszczadow.pl;http://studio-
    roger.pl
    > tel: 509-872-935   GG:27797

    Sigma 70-200 2.8 działa bardzo dobrze (przynajmniej w porównaniu do
    tego Tamrona).
    Właśnie miałem duży dylemat - kupno Canona 70-200 L, czy tą Sigme
    (uzywka).
    Cenowo Sigma była odrobinę tańsza.

    Obecnie - mam mieszane uczucia, ale związane z tym, że Sigma - jest
    niezła tam, gdzie potrzeba dużo światła.
    Całkiem poprawna tam, gdzie potrzeba AF (wbrew pozorom - nie działa
    źle). Ale - momentami potrafi zamydlić :/
    Przy reporterce - jednak momentami przydałaby się jakośc i ostrośc tej
    L-ki.

    Pomyśl - do czego będziesz wykrozystywać ten obiektyw. Jak dla mnie -
    przy koncertach/imprezach - raczej alternatywa była niewielka.

    Grzesiek "Nomad_FH"