    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak zaatakowa? fpga
    Date: Tue, 16 Sep 2014 20:00:34 +0200

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:gbgg1ahoj0h3v6r2le9ao09nu7rq4k1ahb@4ax.com...
> [...]
    o-zle-newsweek-pl,artykuly,344015,1.html

    > Jak ktos niedawno napsial: Polska chce wydac 150 miliardow zlotych na
    > uzborjenie armii. Owszem, w Polsce produkuje sie rozne rzeczy, na
    > prtzykald meble i okna. Ile okien tzreba wyprodukowac zeby kupic jeden
    > helikopter bojowy? Czy wprodukujemy i wyeksportujemy dostatecznei dzua
    > ilosc jablek aby kupic F-16?

    Jak nie zarobimy na jabłkach, to brakujące pieniądze pożyczymy. :)
    Proszę, nie pytaj mnie, w jaki sposób je spłacimy. :(

    > Problem polega na oszusywie: jak pojde do fryzjera i zalace mu iles
    > tam zlotych, te ilas tam zlotych zostanei zaliczone do PKB. PKB nie
    > liczy produkcji, a OBROT pieniedzmi. Wiec to czyni wrazenie ze kraj
    > moze sie stac bogaty dzieki usllugom i handlowi. Gowno prawda

    Kłamstwo, duże kłamstwo i statystyka (PKB). Jeśli fryzjer pieniądze od
    Ciebie wpłaci na konto, a bank je komuś pożyczy, to PKB znowu urośnie!
    Potrafisz dostrzec słabość parametru PKB, ale większość lemingów nie zdaje
    sobie z tego sprawy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba