    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak widać pieszych w deszczu nocą
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 16 Dec 2019 09:18:55 GMT

    Witaj Shrek, 15 gru 2019 w
    news:5df69aa3$0$17345$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > No ale tu mamy do czynienia z pieszym. (ironia) Niech pieszy
    > spierdala, bo tamten za blachą - takie naturalne prawo fizyki. Co
    > prawda tamci też coś pierdolili o zamachu, bo przecież brzoza
    > powinna ustąpić...

    Ponieważ jesteś wielkim orędownikiem bezpiecznego włączenia pieszych do
    ruchu drogowego, to mi powiedz mi co sądzisz o tej sytuacji:
    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/lubelskie-
    piesza-wpatrzona-w-
    telefon-potracona-na-pasach,988416.html
    Było to niedawno na grupie. Czy widzisz tu jakieś rozgrzeszenie dla
    kierowcy? Czy do paki go?
    No, wg mnie mógł od razu dać na maksa po heblach, ale chyba próbował ją
    ominąć - niestety ona tego nie zauważyła, bo do samego końca nie
    próbowała popatrzeć w lewo. Ona miała pierwszeństow nawet nie przed
    przejściem - tylko już po założeniu butów w domu i wyegzekwowała je na
    całego.
    No i zdaje się kierowca został ukarany...