  • Data: 2019-12-16 19:48:44
    Temat: Re: jak widać pieszych w deszczu nocą
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Shrek, 16 gru 2019 w news:5df7ca71$0$17359$65785112
    @news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > IMHO błędne założenie. Ale mniejsza o to - marudzisz, że przy nowych
    > przepisach kierownik zostałby uznany winnym a... przy obecnych też
    > został - gdzie twój argument?

    Jaki argument? Ja tu nic nie argumentuję. Został ukarany, bo ktoś
    musiał być winny, a najlepiej kierowcę - kierowca ma OC, ma w ogóle
    samochód, to go stać.
    Za to te nowe przepisy dają pole do popisu do wlepiania mandatów nawet
    jak nic się nie stało. Mozliwe, że sam się przekonasz. No, chyba że
    będziesz wyjeżdzał godzinę wcześniej, żeby mieć czas na kontemplację
    każdego przejścia po drodze.

    > I słusznie - bo ewidentnie niezachował i niedostosował.

    Taaa i jeszcze nieteleportowanie. Wydaje mi się, że rżniesz głupa.
    Ok. Dla mnie ocena tej sytuacji, to wyznacznik. Jeśli ty ją na serio
    tak oceniasz, to z gruntu się nie dogadamy. Ani ty mnie, ani ja ciebie
    nie przekonam w kwestii relacji pieszy - auta.