eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajak uszkadza się ecu przy spawaniu?Re: jak uszkadza się ecu przy spawaniu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin2!
    goblin.stu.neva.ru!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!
    news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak uszkadza się ecu przy spawaniu?
    Date: Sun, 03 Jul 2011 16:32:37 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <iupui2$28g$1@news.onet.pl>
    References: <X...@l...net>
    <1...@p...pl>
    <iuknk1$1lo$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@p...pl> <iukudi$aqf$1@news.onet.pl>
    <iul44r$42m$1@inews.gazeta.pl> <iul55l$45q$1@news.onet.pl>
    <f...@4...com>
    <4e0fa513$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-25-109.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1309703554 2320 84.10.25.109 (3 Jul 2011 14:32:34 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Jul 2011 14:32:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.2; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:612994
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-03 14:52, Jarosław Sokołowski pisze:
    > Pan Dariusz K. Syreniarz^WŁadziak napisał:
    >
    >>> Bo syrence bylo w zasadzie wszystko jedno. Dopiero jakby ktos
    >>> radio zamontowal to by byla roznica.
    >>> podobnie jej silnik potrafil odpalic w druga strone.
    >>
    >> Przy żle ustawionym (za późnym) zapłonie. Ale mocy nie rozwijał, na
    >> obroty nie chciał wchodzić - ot, na jałowych do tyłu mógł pokręcić.
    >
    > Za to wolnobieżne diesle montowane w traktorach-samoróbkach,
    > takie co to potrafiły robić jeden obrót w kilka sekund, mogły
    > się zakręcić w drugą stronę. I to w czasie normalnej pracy.
    > Wystarczyło nieumiejętnie dać takiemu w palnik, a wtedy --
    > w dosłownym sensie -- odbijała mu szajba. Silnik kręcił w drugą
    > stronę, a wehikuł jechał do tyłu. Nie było dobrze zbyt blisko
    > stawać za takimi samochodem.
    >
    Wolnobieżne diesle okrętowe też są nawrotne. W przypadku czterosuwów
    jest o tyle sztuka zrobić taki silnik, że rozrząd musi zawsze obracać
    się w tą samą stronę. W przeciwnym przypadku silnik będzie zasysał
    powietrze przez rurę wydechową, a spaliny wyrzucał do filtra.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: