-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder1-1.proxad.net!193.
141.40.65.MISMATCH!npeer.as286.net!npeer-ng0.as286.net!peer03.ams1!peer.ams1.xl
ned.com!news.xlned.com!feeder.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!posting.tweak
news.nl!fx10.ams1.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
Subject: Re: jak to na autostradzie
References: <1rylgtyp3au5l.lw9q4nled2mp$.dlg@40tude.net>
<visiat$jma$5@news.chmurka.net>
<y7qzzem0lsfm.f0zbd63z73h5$.dlg@40tude.net>
<vj1j5s$sbp$1@news.chmurka.net>
<i382ou9rzsd8$.3cw60gxk91d7$.dlg@40tude.net>
<vj7455$pjc$1@news.chmurka.net> <vj75vu$rce$4@news.chmurka.net>
<vj776h$pjc$4@news.chmurka.net>
<1uwpntvydu9jt$.1pcncyn1b5k4x.dlg@40tude.net>
<vj78s6$pjc$6@news.chmurka.net>
<jivghl0o1501$.b6d4a5cjtoqg$.dlg@40tude.net>
<vj7qt4$pjd$8@news.chmurka.net> <vj8km2$t6$3@news.chmurka.net>
<vj94ig$jau$3@news.chmurka.net> <vj9vvv$4np$6@news.chmurka.net>
<1qosvedjo4mfo.1frbm6q6mt08b$.dlg@40tude.net>
<vjca5d$ot8$2@news.chmurka.net> <Map6P.6271$_ud4.4461@fx01.ams1>
<vjds4c$jef$1@news.chmurka.net>
User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <RAz6P.3420$1e9d.2372@fx10.ams1>
X-Complaints-To: a...@t...nl
NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Dec 2024 11:14:57 UTC
Organization: Tweaknews
Date: Thu, 12 Dec 2024 11:14:57 GMT
X-Received-Bytes: 2143
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2727008 pl.soc.prawo:860903
[ ukryj nagłówki ]On 2024-12-12, Shrek <...@w...pl> wrote:
> W dniu 12.12.2024 o 00:24, Marcin Debowski pisze:
>
>> Po prawdzie to mi się też zdarzało, na A1 bodajże, ale nie jest to MZ
>> prawidłowość, a raczej są takie odcinki.
>
> No właśnie - się zdarza. Nie jest regułą jak pisze Robert, że on na
> długich jeździ.
>
>> Na większości trasy są pomiędzy
>> gołe barierki wzdłuzne. Wysokośc jak widzę 1100 mm+... na płaskim mogą w
>> sumie wystarczyć. Zalezy jak ma się światła u siebie. Min. z tego co
>> widzę to 500mm, maks to 1200mm. Szerokość samej bariery ca 300mm. No to
>> się w sumie można wstrzelić, tylko trochę trudno podług tej zasady
>> ocenić jak się jedzie.
>
> Dość prosto - skoro ty widzisz światła innych...
W kontekscie barierki wcale, że niekoniecznie.
--
Marcin
Następne wpisy z tego wątku
- 12.12.24 12:42 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=