  • 21. Data: 2013-02-15 22:16:36
    Temat: Re: jak sie wbic na router
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2013-02-15 17:16, h.w.d.p. pisze:
    > dostalem od kumpla stary router wifi TPlink wa501g
    > kumpel nie pamieta hasla do wifi, a przez kabel tez nie da rady sie wbic
    > bo chyba jest ustawione filtrowanie po mac.
    > przycisk reset dziala ale nic nie resetuje w kwestii hasel.
    >
    > da sie jakos wbic na ten zlom ?

    na włączonym wcisnij reset i potrzymaj conajmniej 10 sekund - powinien
    przywrocic ustawienia fabryczne potem zaloguj sie na 192.168.1.1
    user:admin password:admin

  • 22. Data: 2013-02-15 22:26:12
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-02-15 22:16, Padre pisze:

    > na włączonym wcisnij reset i potrzymaj conajmniej 10 sekund - powinien
    > przywrocic ustawienia fabryczne potem zaloguj sie na 192.168.1.1
    > user:admin password:admin

    nie dzialalo.
    zlutowalem styki resetu i po godzinie ruszyl.

  • 23. Data: 2013-02-15 22:27:42
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > To jeżeli podejrzenie takiej sytuacji jest, to spytaj poprzedniego
    > właściciela o ów MAC adres karty sieciowej. Tylko trochę inną modłą, niż tu
    > prezentujesz, bo inaczej usłyszysz krótkie, staropolskie ,,spierdalaj".

    gdybym spytal znajomego jaki jest mac to bym dostal odpowiedz ze "niezly
    tylko mieso zbyt slone, ale frytki ok".

  • 24. Data: 2013-02-15 23:09:55
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 15 Feb 2013 22:27:42 +0100, h.w.d.p. napisał(a):

    > gdybym spytal znajomego jaki jest mac to bym dostal odpowiedz ze "niezly
    > tylko mieso zbyt slone, ale frytki ok".

    Jeżeli nie potrafisz znajomemu przedstawić kolejki poleceń:
    1. Windows+R
    2. wpisz:
    ipconfig /all >>C:\siec.txt
    3. Wyślij mi mailem plik siec.txt z głównego katalogu dysku C:

    to na mój gust znaczy to jedno - opanował Cię PEBKAC.

    [ A teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu! ]
    [ (Król Julian, ,,Madagaskar") ]

  • 25. Data: 2013-02-15 23:14:00
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "h.w.d.p." napisał"

    > nie dzialalo.
    > zlutowalem styki resetu i po godzinie ruszyl.

    Prawdopodobnie switch ma zaśniedziałe/uszkodzone styki.

    Pzdr

  • 26. Data: 2013-02-15 23:16:47
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > 3. Wyślij mi mailem plik siec.txt z głównego katalogu dysku C:
    >
    > to na mój gust znaczy to jedno - opanował Cię PEBKAC.

    chlopie.. komp ktory laczyl sie z tym routerem, lezy gdzies na jakims
    wysypisku zapewne a ty wymagasz aby laik podawal mi jego mac :>

  • 27. Data: 2013-02-16 02:14:08
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-02-15 23:14, Kamil pisze:
    > Użytkownik "h.w.d.p." napisał"

    > Prawdopodobnie switch ma zaśniedziałe/uszkodzone styki.
    >
    > Pzdr

    mozliwe. juz nie wnikam. wazne ze dziala.

  • 28. Data: 2013-02-16 11:54:44
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > dostalem od kumpla stary router wifi TPlink wa501g

    To nie router tylko ap.

  • 29. Data: 2013-02-16 13:41:30
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > reset trzymalem minute i na wlaczonym i na wylaczonym zasilaniu i ogolnie
    > w roznych kombinacjach. i reset nie zmienia NIC procz restartu urzadzenia.

    A nie wpadles na to, ze masz uszkodzony AP?
    Wiesz, ze to AP a nie router?

  • 30. Data: 2013-02-16 13:45:02
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > To chyba już koniec.