  • 11. Data: 2013-02-15 19:15:02
    Temat: Re: jak sie wbic na router
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Miałem na myśli: wbij na komputerze 192.168.1.123/24

    nic nie daje ustawianie na sztywno.

    wg instrukcji z linka podanego w tym watku przycisk reset powinien
    kasowac wszelkie usatwienia.

    nic takiego sie nie dzieje.na chwile znika polaczenie z routerem ale za
    chwile wszystko jest po staremu.

    lacznie z sekcja wifi - nadal widnieje stara nazwa sieci oraz dostep
    poprzez haslo.

    nic karwa nie moge z tym zrobic. juz nawet sprawdzalem czy mam skretke
    nieuszkodzona ale jest ok i dziala polaczenie z innymi sprzetami.

  • 12. Data: 2013-02-15 19:16:45
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Nie sądzę, aby było filtrowanie MAC po resecie, no bo jak
    > niby skonfigurować urządzenie?

    normalnie - laczac sie kompem ktory ma odpowiedni mac, wczesniej
    zdefiniowany w configu routera....

    tylko ze ja tego kompa nie mam i miec nie bede.

  • 13. Data: 2013-02-15 19:21:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-15 18:58, Użytkownik h.w.d.p. napisał:

    > i po co te expierdzkie pierdolenie?

    Żeby taki t.... zrozumiał.

    > reset trzymalem minute i na wlaczonym i na wylaczonym zasilaniu i
    > ogolnie w roznych kombinacjach. i reset nie zmienia NIC procz restartu
    > urzadzenia.

    "Uwaga:
    Aby zresetować sprzętowo urządzenie należy najpierw wyłączyć zasilanie,
    następnie nacisnąć przycisk [Reset], włączyć punkt dostępowy, gdy diody
    nie zaświecą się (około 3 sekundy) zwolnić przycisk [Reset]."

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2013-02-15 19:21:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "h.w.d.p." <h...@i...yfd>
    > reset trzymalem minute i na wlaczonym i na wylaczonym zasilaniu i ogolnie
    > w roznych kombinacjach. i reset nie zmienia NIC procz restartu urzadzenia.
    Podobno kabel sieciowy podczas tej operacji musi być wyjęty.

    Robert

  • 15. Data: 2013-02-15 19:23:49
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-02-15 19:21, RadoslawF pisze:

> [...]
    > następnie nacisnąć przycisk [Reset], włączyć punkt dostępowy, gdy diody
    > nie zaświecą się (około 3 sekundy) zwolnić przycisk [Reset]."

    idioto - napisalem ze taki sposob nie dziala.

  • 16. Data: 2013-02-15 19:26:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "h.w.d.p." <h...@i...yfd>
    > idioto - napisalem ze taki sposob nie dziala.
    To chyba już koniec.

    Robert

  • 17. Data: 2013-02-15 20:06:00
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Podobno kabel sieciowy podczas tej operacji musi być wyjęty.
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1006107.html

    ostatecznie udalo sie zresetowac ale nie tak jak instrukcja mowi.

    zlutowalem piny przycisku reset i tak se stal router przez godzine. po
    podlaczeniu ponownym w koncu aaujrzalem ustawienia fabryczne.

  • 18. Data: 2013-02-15 20:43:26
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 15/02/2013 18:15, h.w.d.p. wrote:
    > nic nie daje ustawianie na sztywno.
    >
    > wg instrukcji z linka podanego w tym watku przycisk reset powinien
    > kasowac wszelkie usatwienia.
    [...]
    > nic karwa nie moge z tym zrobic. juz nawet sprawdzalem czy mam skretke
    > nieuszkodzona ale jest ok i dziala polaczenie z innymi sprzetami.

    Trzeba było mu jebnąć z bani.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 19. Data: 2013-02-15 20:47:00
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-02-15 20:06, h.w.d.p. wrote:
    [...]
    > ostatecznie udalo sie zresetowac ale nie tak jak instrukcja mowi.
    >
    > zlutowalem piny przycisku reset i tak se stal router przez godzine. po
    > podlaczeniu ponownym w koncu aaujrzalem ustawienia fabryczne.
    Łał, po prostu magia. :-D Łał, umiesz posługiwać się lutownicą. :-D

  • 20. Data: 2013-02-15 21:13:10
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 15 Feb 2013 19:16:45 +0100, h.w.d.p. napisał(a):

    > normalnie - laczac sie kompem ktory ma odpowiedni mac, wczesniej
    > zdefiniowany w configu routera....
    >
    > tylko ze ja tego kompa nie mam i miec nie bede.

    To jeżeli podejrzenie takiej sytuacji jest, to spytaj poprzedniego
    właściciela o ów MAC adres karty sieciowej. Tylko trochę inną modłą, niż tu
    prezentujesz, bo inaczej usłyszysz krótkie, staropolskie ,,spierdalaj".

    [ Did not know who he was fuckin' with. ]
    [ (Richard B. Riddick, "Pitch Black") ]