  • 31. Data: 2013-02-16 13:46:04
    Temat: Re: jak sie wbic na router
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > ostatecznie udalo sie zresetowac ale nie tak jak instrukcja mowi.
    >
    > zlutowalem piny przycisku reset i tak se stal router przez godzine. po
    > podlaczeniu ponownym w koncu aaujrzalem ustawienia fabryczne.

    A AP reagowal w ogole jakos na wciskanie reseta?
    Moze przycisk byl uwalony?

  • 32. Data: 2013-02-16 14:14:15
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > mozliwe. juz nie wnikam. wazne ze dziala.

    To teraz przeproś tych, których obrażałeś za to, że Ci sugerowali
    zrobienie resetu routera, bo doradzali dobrze. Nikt nie miał szklanej
    kuli żeby przewidzieć, że masz zasyfiałe styki w tym urządzeniu i
    pstrykając pstryczkiem nie zwierasz styków.

  • 33. Data: 2013-02-16 14:31:42
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-02-16 13:46, Q pisze:

    > A AP reagowal w ogole jakos na wciskanie reseta?
    > Moze przycisk byl uwalony?

    reagowal ale nie w sposob zadowalajacy mnie.

  • 34. Data: 2013-02-16 14:32:13
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Wiesz, ze to AP a nie router?

    ja na wszystkie tego typu szpeje mowie router. moge?

  • 35. Data: 2013-02-16 14:33:09
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-02-16 14:14, M1SLQ pisze:

> [...]
    > kuli żeby przewidzieć, że masz zasyfiałe styki w tym urządzeniu i
    > pstrykając pstryczkiem nie zwierasz styków.

    za co mam przepraszac?
    nikt mi nie pomogl wiec odwal sie ode mnie.

  • 36. Data: 2013-02-16 15:47:55
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > reagowal ale nie w sposob zadowalajacy mnie.

    Albo reagowal (diodki zaczely "inaczej" mrugac, zrestartowal sie, itp)
    i wtedy przycisk byl dobry, albo nie reagowal
    i wtedy przycisk byl uwalony / sciezki przerwane, itp.

    Pierwszy raz widze/slysze, zeby trzymanie przycisku dluzej niz
    kilka-kilkanascie sekund nic nie dalo a trzymanie godzine dalo.
    Cos krecisz.

  • 37. Data: 2013-02-16 15:49:59
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-02-16 15:47, Q pisze:

> [...]
    >
    > Pierwszy raz widze/slysze, zeby trzymanie przycisku dluzej niz
    > kilka-kilkanascie sekund nic nie dalo a trzymanie godzine dalo.

    restartowal sie system ale nie kasowalo ustawien.

  • 38. Data: 2013-02-16 15:51:11
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > ja na wszystkie tego typu szpeje mowie router. moge?

    Oczywiscie, ze mozesz, tylko potem nie smiej sie z rad
    "zebys nie wpinal kabla do gniazda WAN" :P.
    (ZTCW APki nie maja gniazda WAN)

  • 39. Data: 2013-02-16 15:51:53
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > restartowal sie system ale nie kasowalo ustawien.

    Ok - warto wiedziec na przyszlosc :).

  • 40. Data: 2013-02-16 15:54:30
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-02-16 15:51, Q pisze:

    > Oczywiscie, ze mozesz, tylko potem nie smiej sie z rad
    > "zebys nie wpinal kabla do gniazda WAN" :P.
    > (ZTCW APki nie maja gniazda WAN)

    dlatego podalem model. zalozylem, blednie, ze wszechwiedzacy beda
    wiedziec co to za sprzet.