  • 11. Data: 2011-01-01 11:09:51
    Temat: Re: jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "marcan" napisał w wiadomości grup
    > To juz wiem :-) Teraz chcialbym prosic o podpowiedz jak najtanszym kosztem
    > osiagnac zadowalajacy efekt, tj ogladac filmy i zdjecia na TV?

    1. Konfigurując czytnik
    2. Przeglądając aukcje np. allegro.

  • 12. Data: 2011-01-01 11:51:43
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    > 1. Konfigurując czytnik.
    --- A szerzej?
    > 2. Przeglądając aukcje np. allegro.
    --- Gdzie szukać to wiem, ale nie wiem czego. Tu prosze o pomoc. Jakąś starą
    używaną kartę graficzna? Jaką? Na co zwrócić uwagę, co pomijać?

  • 13. Data: 2011-01-01 12:26:32
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    Czlowieku robisz sobie noworoczne jaja? Zwroc uwage na zlacze PCI-e oraz
    wyjscie S-Video.

  • 14. Data: 2011-01-01 13:11:46
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Na Allegro nie ma przyciskow PCI i SVideo;)

  • 15. Data: 2011-01-01 14:42:10
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2011 12:51:43 +0100, marcan napisał(a):

    > Gdzie szukać to wiem, ale nie wiem czego. Tu prosze o pomoc. Jakąś starą
    > używaną kartę graficzna? Jaką? Na co zwrócić uwagę, co pomijać?

    Można też kupić konwerter vga->tv. Są też przejściówki, ale nie działają ze
    wszystkimi kartami.
    --
    GLaF

  • 16. Data: 2011-01-01 17:25:12
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2011 19:03:34 +0100, marcan napisał(a):

    > No! To teraz wiem już wszystko.... tzn nic wiecej niz na poczatku.

    Najpierw zaglądasz do specyfikacji swojej płyty głównej lub odkręcasz
    blachę i patrzysz jakie masz złącze pod grafikę. Następnie wpisujesz w
    wyszukiwarkę allegro "agp s-video", "pci-e s-video" lub w ostateczności
    "pci s-video" już masz spis wszystkich kart, które Ci podejdą.

  • 17. Data: 2011-01-01 18:02:33
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    > Czlowieku robisz sobie noworoczne jaja? Zwroc uwage na zlacze PCI-e oraz
    > wyjscie S-Video.
    Czlowieku, wyluzuj. Ja Cie nie przepytuje ze znajomosci tematow na ktorych
    ja sie znam, wiec albo podziel sie wiedza z laikiem, albo ... podziel sie
    wiedza z laikiem ;-)

  • 18. Data: 2011-01-01 18:02:55
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    > Na Allegro nie ma przyciskow PCI i SVideo;)
    Bałdzo twórcze

  • 19. Data: 2011-01-01 18:03:34
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

  • 20. Data: 2011-01-01 20:56:01
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    marcan pisze:

    > Tu jest foto ca?o?ci p?yty z ty?u:
    > http://img713.imageshack.us/f/komputerc.jpg/

    Aktualnie, w tym komputerku nie masz wyjścia TV-OUT (na gnieżdzie
    S-VIDEO). Tak jak koledzy napisali, możesz dodać do komputera dodatkową
    kartę graficzną wyposażoną w takie łącze.
    Istnieje również szansa, że zintegrowana karta graficzna którą posiadasz
    ma również możliwość podłączenia "śledzia z gniazdami VIDEO". Ja np.
    miałem tak na płycie FoxConn z chipsetem GF6150. Do płyty głównej
    dołączony był śledź z 3 gniazdami CINCH.
    Sprawdź jaki masz model płyty głównej i zobacz na stronie producenta,
    czy jest możliwość podłączenia śledzia.

    --
    pozdrawiam
    Piotr