-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.
iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 28 Jun 2011 01:44:01 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak oni to robią ?
References: <4df9f654$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
<itcu12$dta$3@inews.gazeta.pl> <itcuk7$d5h$1@news.onet.pl>
<itd08u$nq3$1@inews.gazeta.pl> <itd4q5$9in$1@inews.gazeta.pl>
<4...@n...home.net.pl> <4dfa2336$1@news.home.net.pl>
<itet2g$id7$2@inews.gazeta.pl>
<4dfc791b$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
<itmt95$711$1@inews.gazeta.pl>
<4e02761e$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<iu2afo$b65$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <iu2afo$b65$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <4e0915bd$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.128.32
X-Trace: 1309218237 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2447 83.11.128.32:28750
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379715
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-24 17:28, Arek pisze:
> W dniu 2011-06-23 01:09, Tomasz Pyra pisze:
>> W dniu 2011-06-20 09:36, Arek pisze:
>>
>>> Gdybym napisał o okręgu, to znalazłby się naukowiec Twojego pokroju,
>>> który by odkrył że koło w samochodzie nie jest okręgiem więc wzór nie ma
>>> zastosowania.
>>
>> Ano właśnie nie jest okręgiem (ani nawet kołem) - zwłaszcza
>> niedopompowane.
>> Dlaczego więc chcesz stosować wzór dotyczący okręgu?
>
> Dlatego, że jest to okrąg. W trakcie jazdy to jak duży jest "flak" ma
> wpływ tylko i wyłącznie na promień. I promień liczymy pomiędzy środkiem
> a punktem styku z asfaltem.
Czyli na rysunku:
http://img5.imageshack.us/img5/8731/kolofp.png
Dlaczego ten "promień" ma być liczony po linii czerwonej, a nie
zielonej, albo niebieskiej?
Wszystkie trzy są tak jak piszesz "pomiędzy środkiem a punktem styku z
asfaltem"
Odpowiedź uzasadnij.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.06.11 01:58 Tomasz Pyra
- 28.06.11 06:19 cef
- 28.06.11 09:30 Arek
- 28.06.11 09:31 Arek
- 28.06.11 09:35 Arek
- 28.06.11 09:59 Wojtek Borczyk
- 28.06.11 14:20 J.F
- 28.06.11 14:22 J.F
- 28.06.11 14:57 AZ
- 28.06.11 18:25 Massai
- 28.06.11 19:34 Wojtek Borczyk
- 28.06.11 19:49 J.F
- 28.06.11 20:00 Wojtek Borczyk
- 28.06.11 20:39 RoMan Mandziejewicz
- 28.06.11 22:18 Irek N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=