eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak oni to robią ? › Re: jak oni to robią ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.promontel.net.pl!not-for-mail
    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak oni to robią ?
    Date: Tue, 28 Jun 2011 01:20:16 +0200
    Organization: snafu
    Lines: 18
    Message-ID: <a71ah8xarn77$.1oudr21o5h6v5$.dlg@40tude.net>
    References: <4df9f654$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    <itcu12$dta$3@inews.gazeta.pl> <itcuk7$d5h$1@news.onet.pl>
    <itd08u$nq3$1@inews.gazeta.pl> <itd4q5$9in$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <4dfa2336$1@news.home.net.pl>
    <itet2g$id7$2@inews.gazeta.pl>
    <4dfc791b$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
    <itmt95$711$1@inews.gazeta.pl>
    <4e02761e$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <iu2afo$b65$1@inews.gazeta.pl>
    <1ngdx0ha5vij3.aiuvsnayihkb$.dlg@40tude.net>
    <iu98p6$qbc$2@inews.gazeta.pl>
    <1bvpxspnmcsan$.2q9bffemqe63.dlg@40tude.net>
    <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: do-atman-1a.connecta.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: thunar.promontel.net.pl 1309216814 5815 77.79.222.138 (27 Jun 2011 23:20:14
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@p...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Jun 2011 23:20:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1pl
    X-fnord: obey.
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379709
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 23:28:29 +0200, Wojtek Borczyk napisał(a):

    >> Ale skoro nie ogarniasz tego, że koło samochodu się porusza po asfalcie
    >> obwodem (pomijając ew. poślizgi), a nie 2?r, to nie porozmawiamy.
    >
    > Ale sęk w tym, że tych poślizgów właśnie *nie*można* pomijać - opona nie
    > jest na stałe "przyklejona" do podłoża w każdym punkcie styczności! :)

    Cicho, nie psuj flejma.

    W sumie sam jestem ciekaw jaki (i czy w ogóle!) będzie uślizg bieżnika w
    funkcji ciśnienia. Test kredowy dla np. pięciu poziomów powinien dać
    ciekawy wynik do analizy. IMO dla niewielkiego ubytku, skutkującego tylko
    ugięciem się opony, nie powinno być zmiany.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: